Als ik google kom ik bij minidynamics uit. Dat zit in de US. Heb jij het over een andere Daveke?
Edit. Found it. http://manicmotorsport.businesscatalyst.com
Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Mini Cooper S Roadster
Yep die zijn het... Zitten helaas niet echt hier in de buurt. Ik ben met Toni Kraus van TK-engineering ook aan het mailen geweest... Maar vond het toch te ver weg zitten.
Stage 1 cost €450 + 19% Tax
The SPS Unit will cost you 150,00 € + 19% Tax.
Stage 1 cost €450 + 19% Tax
The SPS Unit will cost you 150,00 € + 19% Tax.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dan knorde ik lekker effe op en neer naar 1320.
Als je de nummers ziet die ze met Manic software uit die auto;s pompen.. Ongelofelijk.
En geen horror verhalen zoals eerder beschreven hier. Ik heb er ooit in mee gereden, hun courtesy R56. Belachelijk hoe snel dat ding was, bone stock R56S
Als je de nummers ziet die ze met Manic software uit die auto;s pompen.. Ongelofelijk.
En geen horror verhalen zoals eerder beschreven hier. Ik heb er ooit in mee gereden, hun courtesy R56. Belachelijk hoe snel dat ding was, bone stock R56S
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb mijn GP2 stoelen van Nico uit Nürnberg. Zijn GP2 heeft mode 1 265pk en mode 2 271pk via Manic tuning. Wel een Wagner IC erop.
Vriend van Nico heeft R56 N18 en daar hebben ze zonder aanpassingen 245pk uit gehaald met Manic...
Ik ben heel blij zoals de roadster nu is en loopt.
Vriend van Nico heeft R56 N18 en daar hebben ze zonder aanpassingen 245pk uit gehaald met Manic...
Ik ben heel blij zoals de roadster nu is en loopt.
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
GP2 met andere IC en decat en een custom remap: 281 pk / 372 nm met een curve waar je u tegen zegt! Koppel over een breed toerengebied en ook genoeg vermogen bovenin toeren.

... c%26hd%3D1

... c%26hd%3D1
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Mini Cooper S Roadster
Afgelopen weekend met Peter, Raymond, Stefan, Arnaud, Edmund (Golf) en Marcel (Porsche) op pad geweest in Duitsland en Luxemburg... Prachtig wat hebben we weer kunnen sturen.
Filmpjes zijn aan het uploaden en dus duurt nog ff maar deze kreeg ik al van Raymond door:
https://vimeo.com/126097237
Filmpjes zijn aan het uploaden en dus duurt nog ff maar deze kreeg ik al van Raymond door:
https://vimeo.com/126097237
- speedy
- NMC Legend
Bericht
haha gasten in tunnel zullen wel denken "die auto is stuk want die knalt als een gek" 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
En nu waren het er maar 2... Luxemburg zijn we met 5-en door een tunnel gegaan 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hmmmm .... helemaal via Duitsland en Luxemburg richting de Roertunnel gereden ?

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
De Alpenpijpen klinken goed Louis. En jullie hebben deze test met het aangename gecombineerd zie ik, dus dat moet een top dagje geweest zijn 

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien hadden we ook net iets teveel van dat goudgele sap op, ik moest toch wel weer even op gang komen gister haha
Baseman schreef:De Alpenpijpen klinken goed Louis. En jullie hebben deze test met het aangename gecombineerd zie ik, dus dat moet een top dagje weekend geweest zijn
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
We zijn 2 dagen (zaterdag & zondag) weggeweest. Anders kun je zo'n trip niet combineren met dat gele sap... Volgens mij 900 km geredenBaseman schreef:De Alpenpijpen klinken goed Louis. En jullie hebben deze test met het aangename gecombineerd zie ik, dus dat moet een top dagje geweest zijn

Onze sponsors