Benzine prijs blijft maar stijgen :(
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
http://www.brandstofprijzen.nl/ is wellicht nog een optie?
Mijn huidige R50 lust ook wel wat.... hoe staat het eigenlijk met de R56..... is deze nu echt veel zuiniger? (bij normaal Mini rijgedrag : )
Mijn huidige R50 lust ook wel wat.... hoe staat het eigenlijk met de R56..... is deze nu echt veel zuiniger? (bij normaal Mini rijgedrag : )
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Arjan:
Vertel!! Hoe erg was het?!
MoNkToNk schreef:Twee dagen geleden was ik nog op Tenerife en daar was de benzine 64 cent per literWe worden hier in Nederland bedonderd waar we bij staan

@Arjan:
Vertel!! Hoe erg was het?!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik was een jaar geleden in Libië. Daar kost het omgerekend een euroduppie per liter.....
Gisteren 3 auto's volgetankt. Eerst 54,5 liter in de MINI, daarna nog eens 50 liter in de lexus en vannacht ook nog ff 65 liter in de cherokee....
iDD...... arm
Gisteren 3 auto's volgetankt. Eerst 54,5 liter in de MINI, daarna nog eens 50 liter in de lexus en vannacht ook nog ff 65 liter in de cherokee....
iDD...... arm
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet hoe je je voelt. Ik krijg vaak als ik de auto van pa of ma leen een auto met lege tank om mee te rijden. Kortom eerst tanken dan rijden. Ook niet echt om vrolijk van te worden!iDarkDesign schreef:Ik was een jaar geleden in Libië. Daar kost het omgerekend een euroduppie per liter.....
iDD...... arm

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
edit het blijkt een euro 42 te zijn
95, een euro 48 shit jong. V-power (98+) kost hier 1,30 geloof ik...florisvandam schreef:het viel mij toevallig gister op dat euro 95 gewoon € 1.48 de liter kost, niet normaal man.
Ben toch blij dat ik een tankpas van de zaak heb!!!!
edit het blijkt een euro 42 te zijn
Onze sponsors