Hallo forumleden,
Momenteel ben ik oriënterende voor een Cooper S (R56). Vandaag een proefritje gemaakt in een R56 cooper S, en ondervond het volgende: na wat gas geven begon ik de koppeling te ruiken, het rare was dat ik niet merkte dat de koppeling slipte. Ook toen ik het koppelingspedaal volledig had ingetrapt, en wat gas gaf,bij stilstand, begon ik de koppeling te ruiken.
Wat zou dit kunnen zijn?
Tevens ben ik me van de kwaal bewust waar veel R56 modellen last van hebben, het ratel geluid. Nu is 5.000km geleden de gehele distributie kettingset vervangen. Wil dit garanderen dat het probleem nu verholpen is?
Alvast bedankt voor de reacties!
Gr,
Rick
R56 Cooper S stinkende koppeling
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: R56 Cooper S stinkende koppeling
Lekker laten staan staan er genoeg te koop. Lijkt me nou niet de beste start 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- rick-07
- Nieuw Lid
Bericht
Hmm, inderdaad geen positief teken. Vraag me alleen af wat het zou kunnen zijn..
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

iets wat de volgende eigenaar een hoop geld gaat kostenrick-07 schreef:Hmm, inderdaad geen positief teken. Vraag me alleen af wat het zou kunnen zijn..

Onze sponsors