Cooper S R53 (Chili Red) gewrapt Air Force 1 en meer mods!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Cooper S R53 Chili Red verlaagd :)
Mooie foto's van een mooie Mini, de velgen en de verlaging zijn top !!
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Ziet er mooi uit met de roti's en de verlaging. Strakke bak.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks iedereen!
@Lars, lager wordt hem niet haha, hij hapt nu echt goed in de achter spatborden
Next mod moet een Open pijp worden wil herrie
dus nu hier ff voor sparen
@Lars, lager wordt hem niet haha, hij hapt nu echt goed in de achter spatborden

Next mod moet een Open pijp worden wil herrie

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Frank87
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Echt een mooi autootje zeg!!
Ik heb een vraagje aan je: ik zie dat jij ook een panoramadak hebt, heb je hier al een problemen mee gehad?
Mijn dakraam gaat sinds dit weekend namelijk niet meer volledig open,, het kantelen werkt nog wel..
Enig idee hoe ik dit kan maken?oplossen?
Ik heb een vraagje aan je: ik zie dat jij ook een panoramadak hebt, heb je hier al een problemen mee gehad?
Mijn dakraam gaat sinds dit weekend namelijk niet meer volledig open,, het kantelen werkt nog wel..
Volkswagen polo 1.4, peugeot 206 1.4, peugeot 206 2.0 GTI, MINI Cooper S JCW
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Heb er zelf nog geen problemen mee gehad gelukkig ff afkloppen
Oplossing zou ik zo 1 2 3 niet weten
Misschien motortje van het dakraam ff open maken en ff kijken misschien smeren. Maar denk dat er sws een andere oplossing voor is.
Bedankt!Frank87 schreef:Echt een mooi autootje zeg!!
Heb er zelf nog geen problemen mee gehad gelukkig ff afkloppen

Oplossing zou ik zo 1 2 3 niet weten
Misschien motortje van het dakraam ff open maken en ff kijken misschien smeren. Maar denk dat er sws een andere oplossing voor is.

- OwenV
- Leerling Mini lid
Bericht
Mooie R53, rode kleurtje en die wielen staan goed
Ik heb een tijdje geleden een Milltek non-resonated onder die van mij gemonteerd waar ik zeer tevreden over ben. Deze kan ik zeker aanbevelen.

Ik heb een tijdje geleden een Milltek non-resonated onder die van mij gemonteerd waar ik zeer tevreden over ben. Deze kan ik zeker aanbevelen.
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Milltek zeker dikke pijp, maar voor mij te duur, laat waarschijnlijk een open pijp maken van na de kat
ThanksOwenV schreef:Mooie R53, rode kleurtje en die wielen staan goed![]()

Milltek zeker dikke pijp, maar voor mij te duur, laat waarschijnlijk een open pijp maken van na de kat

- OwenV
- Leerling Mini lid
Bericht
Is inderdaad niet heel goedkoop, heb ongeveer 650,- betaald (dus zonder tussendemper).
Ben overigens wel tevreden over de pasvorm en het geluid!
Ik ben benieuwd naar jou resultaat. Grz.
Ben overigens wel tevreden over de pasvorm en het geluid!
Ik ben benieuwd naar jou resultaat. Grz.
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
ff af stoffen hier.
paar kleine mods uitgevoerd in een korte tijd die ik nu heel fijn vind!
Als eerste de uitlaat gevonden die ik altijd al wilde de Bastuck met 1 demper
het geluid is echt ruig komen goede klappen uit! Helaas geen filmopname van maar die houden jullie nog te goed!
Omdat ik Rotiforms heb ik de niet originele naafkapjes er af gehaald en originele besteld bij Rotiform in Amerika, na 1 1/2 maanden wachten eindelijk binnen en meteen geplaats natuurlijk!

Maar na enige tijd is de blanke laag er af gaan vallen van de naafkapjes, dus rotiform meteen gemaild en krijg nu een nieuw setje opgestuurd van de nieuwe collectie
En nu de volgende mod.
Wilde al een tijdje een CAI hebben dus ff op de site gekeken van Beek auto racing, en een M7 Cai gekocht en meteen geplaats! en het geluid is gewoon heerlijk icm met de Bastuck, het gefluit van de compressor is nu nog beter hoorbaar en gewoon verslaafd.

Nu wil ik eigenlijk binnen kort de Rotiforms laten coaten omdat ik laatst moest uitwijken voor een auto die midden op de weg ging stil staan waardoor ik nu dus een met me Rotiforms lang een stoeprand ben gereden
Alleen weet niet in welke kleur dus suggesties zijn welkom, de kleur moet wel passen op een rode Mini
paar kleine mods uitgevoerd in een korte tijd die ik nu heel fijn vind!
Als eerste de uitlaat gevonden die ik altijd al wilde de Bastuck met 1 demper

Omdat ik Rotiforms heb ik de niet originele naafkapjes er af gehaald en originele besteld bij Rotiform in Amerika, na 1 1/2 maanden wachten eindelijk binnen en meteen geplaats natuurlijk!

Maar na enige tijd is de blanke laag er af gaan vallen van de naafkapjes, dus rotiform meteen gemaild en krijg nu een nieuw setje opgestuurd van de nieuwe collectie

En nu de volgende mod.
Wilde al een tijdje een CAI hebben dus ff op de site gekeken van Beek auto racing, en een M7 Cai gekocht en meteen geplaats! en het geluid is gewoon heerlijk icm met de Bastuck, het gefluit van de compressor is nu nog beter hoorbaar en gewoon verslaafd.

Nu wil ik eigenlijk binnen kort de Rotiforms laten coaten omdat ik laatst moest uitwijken voor een auto die midden op de weg ging stil staan waardoor ik nu dus een met me Rotiforms lang een stoeprand ben gereden

Alleen weet niet in welke kleur dus suggesties zijn welkom, de kleur moet wel passen op een rode Mini

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Cooper S R53 Chili Red. Kleur keuze Roti's en mods
Ik zou zeggen wit, maar dat poetsen....
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Cooper S R53 Chili Red. Kleur keuze Roti's en mods
Zelfde kleur als de auto!

(andere wielen, maar voor de beeldvorming)

(andere wielen, maar voor de beeldvorming)
Onze sponsors