De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja hoor, het is wel gelukt gister, maar ik had daarna nog het één en ander te doen. Heb inmiddels zelf nog geen meter gereden in de MINI, omdat ik nog steeds de auto van m'n ouders moest terug brengen en de oude onderdelen nog moest ophalen, morgen naar de testbankdag zal ik pas weer echt rijden! weeeeh!!
Nadat ik vandaag dan ook eindelijk de KiKa sticker eraf had gehaald toch ff snel wat plaatjes geschoten. Hij is nog HEEEL vies, maar jullie (en ik) moeten het er maar ff mee doen.

Shaved bonnet en aerobumper. Ik vind hem zo zonder strepen erg kaal. Normaal hoor je mij niet gauw over kaal klagen, maar hier moeten toch snel weer strepen op.

Lekker vies! Mooie skirts, de zijkappen met de meegespoten wielkastranden. Beetje tape nog omdat de wielkastrand op de zijkap zit gekit. Was donderdag nog niet helemaal droog.

Nog een mooi plaatje van de meegespoten wielkastranden. Stukje achterbumper. Alle lampjes doen het ook goed. Gaan aan bij de stadslichten.

Volledig plaatje van de achterkant. Snel nog ff de persoonlijke plaat erop gezet.
De achterbumper met de 900 gaatjes, mooi mat zwart gespoten. (ook de hitteschilden). En mijn personal touch, het decepticon logo.

Nog een foto van de zijkap. Ziet er echt heel mooi uit.

Nog een foto van de voorkant zonder MINI logo (en zonder gat)
De versterker is stuk en wordt gemaakt onder garantie. Nog ff niet blazen dus
En dan nu wachten tot het mooi weer wordt. Dan wassen en poetsen (zonder witte vlekken!) en dan echt foto's maken!!!
iDD

Nadat ik vandaag dan ook eindelijk de KiKa sticker eraf had gehaald toch ff snel wat plaatjes geschoten. Hij is nog HEEEL vies, maar jullie (en ik) moeten het er maar ff mee doen.

Shaved bonnet en aerobumper. Ik vind hem zo zonder strepen erg kaal. Normaal hoor je mij niet gauw over kaal klagen, maar hier moeten toch snel weer strepen op.

Lekker vies! Mooie skirts, de zijkappen met de meegespoten wielkastranden. Beetje tape nog omdat de wielkastrand op de zijkap zit gekit. Was donderdag nog niet helemaal droog.

Nog een mooi plaatje van de meegespoten wielkastranden. Stukje achterbumper. Alle lampjes doen het ook goed. Gaan aan bij de stadslichten.

Volledig plaatje van de achterkant. Snel nog ff de persoonlijke plaat erop gezet.

Nog een foto van de zijkap. Ziet er echt heel mooi uit.

Nog een foto van de voorkant zonder MINI logo (en zonder gat)
De versterker is stuk en wordt gemaakt onder garantie. Nog ff niet blazen dus

En dan nu wachten tot het mooi weer wordt. Dan wassen en poetsen (zonder witte vlekken!) en dan echt foto's maken!!!
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice! Lache man dat logo! Ziet er weer toppie uit. Heel apart om de voorkant zo te zien zonder MINI logo. We wachten op de mooie foto's van je gepoetste MINI! 

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
dank u, dank u!
iDD
"All our car doors go up like transformers!"LUV2XLR8 schreef:Nice "Transformation"
dank u, dank u!
iDD
Onze sponsors