Good luck met het (laten) herstellen, een voordeel is wel dat die kap straks helemaal steenslag vrij zal zijn!

Ja ik helaas ook, hopen dat dit het laatste is..Cheek-O schreef:jeeezzuusss
echt niet leuk meer om te lezen al dat vandalisme....:S
zuur word ik er van....
Idiote.. Viel mijn schade nog wel mee in vergelijking met die van je zus! Laat gelijk alles aanpakken, de deur waar ook een kras op gemaakt is wordt ook gespoten, motorkap en voorbumper, de koplampringen dan waarschijnlijk ook gelijk in kleur laten spuiten.Shag schreef:Man man man wat een randdebielen lopen er toch rond zeg. Tijd terug was ook de Mini van m'n zus te grazen genomen. Ramen ingetikt, dakraam ingetikt en bekrast. Niets eruit gehaald, puur slopen om het slopen...![]()
Good luck met het (laten) herstellen, een voordeel is wel dat die kap straks helemaal steenslag vrij zal zijn!
Ja inderdaad Franklyn, is gewoon jammer.. Blokkie is zeker leuk, ben ook bezig met het onderstel, hier van de week meer over!franklyn85 schreef:Wat een debielen heb je toch he, kunnen niet van je auto afblijven....
Dat andere nieuws is wel leuk koppieflowen en die acl lagers heb ik ook in het hele blok.
bij deze de foto's!Baseman schreef:Heel benieuwd naar het resultaat Duncan, kom maar op met die![]()
Compound 114, onthouden Jos
jaja eindelijkCheek-O schreef:zit het er al onder?!
Bedankt!Baseman schreef:Loon naar werken Duncan, hij staat er heel mooi bij !!
oke duidelijk Davy, bedankt voor de tip, heb voor nu op -1,75 staan en achter op -1,5 omdat die met -1,0 wat ik mooier bij elkaar zou vinden passen te hoog voor moet staan, dan zou ik dus aan verstelbare dwarsarmen gaan denken en dat zie ik niet zo zitten.Daveke schreef:Ik zou dat camber heel snel anders instellen, dit gaat je wegligging niet ten goede komen.
Voor zou ik op 2 tot max 2,5 graad negatief zetten
Achter zou ik op 1,5 graad negatief zetten
Bedankt! ik zelf inmiddels ook hahaBrana.b schreef:Goed bezig! Ben benieuwd
Onze sponsors