De hemel gaat zeker passen

Baseman schreef:X2Cheek-O schreef:beter!! ik denk groen
Als ik het op dit vroege tijdstip goed zie heb je de ringen e.d. zwart geshopt, of is het toch brg?
In my humble opinion, voor alle ringen, koplamp en achterlichten als ook handgreep brg laten spuiten, Willem is niet duur met zijn spuitwerk en mocht je het niks vinden kun je er altijd nog folie op plakken.
Dit al besproken met Cheek-O en ik kreeg tijdens de mailwisseling op voorhand al "BRABO korting"Baseman schreef:Het zou wel een uber mooie mod en upgrade voor je Mini zijn Milco en Chico is de beroerdste niet, die doet veel voor een doos koek
Geen probleem Jos want zoals je eerder zei: "laat het BRG spuiten dan kun je het altijd nog wrappen", heb ik het anders benaderd, ga eerst wrappen en als het dan bevalt ooit voor origineel Carbon of misschien spuit ik het wel zwart, dat breekt dan de achterkant een beetje, dus kijk wel, vond de ringen belangrijker.Baseman schreef:................. Ben dus wat laat met mijn antwoord, maar volgend keer anders gewoon bellen Milco.
Dat denk ik ook niet, ik heb dat altijd bij elke auto die een donkere hemel heeft altijd veel mooier gevonden dus ben er stiekum wel blij mee dat het gaat gebeurenspeedy schreef:zwarte hemel zul je geen spijt van krijgen
Onze sponsors