My Mini Cooper S
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Ook goeiemorgen vriend, eerst
he ...
Re: My Mini Cooper S - Mei maand mod maand
speedy schreef:sta je al voor de deur?

Ook goeiemorgen vriend, eerst

- 2Kaatjes
- Be Mini
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- 2Kaatjes
- Be Mini
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Die zal waarschijnlijk aan het
zijn en zit met een dikke smile op zijn gezicht te genieten
oF zou die weer een afslag gemist hebben 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht 
ff een eerste foto, met de nieuwe kw set.
Auto zou nu gelijk moeten staan en is nu bijna 3 cm omlaag met nog ruimte om 1 tot 1,5 lager te gaan.
Heb hier voor nu even bewust voor gekozen om te kijken of ik mijn dagdagelijkse rit, met name in en uit de wijk kan doen.
Indien ik lager ga zal ook de frontlip eraf moeten wat daar is dan geen ruimte meer voor. Eerst het weekend zo maar eens proberen met deze stand.
Het stuurt wel giga strak nu, tandjes, dat ligt echt als een blok op de weg, het is het gebrek aan grip waar je nu nog op tekort zou komen lijkt me.
Foto's van montage en andere foto's volgens snel.

ff een eerste foto, met de nieuwe kw set.
Auto zou nu gelijk moeten staan en is nu bijna 3 cm omlaag met nog ruimte om 1 tot 1,5 lager te gaan.
Heb hier voor nu even bewust voor gekozen om te kijken of ik mijn dagdagelijkse rit, met name in en uit de wijk kan doen.
Indien ik lager ga zal ook de frontlip eraf moeten wat daar is dan geen ruimte meer voor. Eerst het weekend zo maar eens proberen met deze stand.
Het stuurt wel giga strak nu, tandjes, dat ligt echt als een blok op de weg, het is het gebrek aan grip waar je nu nog op tekort zou komen lijkt me.
Foto's van montage en andere foto's volgens snel.
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
He Jos,
echt dik zeg, staat echt mooi. Ik heb even zitten vergelijken met een oude foto maar echt een flink stuk naar beneden. Voor mij zou dit waarschijnlijk voldoende zijn, zo had ik het ook op mijn vorige auto (Ford Focus). Voordeel was dat je nog normaal over de drempels kon zonder dat er iets aanliep. Nog iets lager vind ik persoonlijk ook nog mooier maar het is een beetje een compromis tussen de looks en de ruimte die je over houdt om door te kunnen veren zonder dat de band aanloopt.
Wederom een dikke mod Jos
. Ik ga zo even de ringen op halen bij Willem, zijn gespoten 
echt dik zeg, staat echt mooi. Ik heb even zitten vergelijken met een oude foto maar echt een flink stuk naar beneden. Voor mij zou dit waarschijnlijk voldoende zijn, zo had ik het ook op mijn vorige auto (Ford Focus). Voordeel was dat je nog normaal over de drempels kon zonder dat er iets aanliep. Nog iets lager vind ik persoonlijk ook nog mooier maar het is een beetje een compromis tussen de looks en de ruimte die je over houdt om door te kunnen veren zonder dat de band aanloopt.
Wederom een dikke mod Jos

Laatst gewijzigd door Schroefie op 08 mei 2015, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die stoneguards moet je even onder je bumper vandaan dremelen....
- speedy
- NMC Legend
Bericht
hoeft niet eens te dremelen want zit gewoon met aantal clips vast dus die kun je gewoon demonteren
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors