Welke motor kiezen?

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Welke motor kiezen?

09 mei 2015, 20:17

Met weemoed denk ik geregeld terug aan mijn Clubman Cooper D.
Ietsje verlaagd, 18" en grotere remmerij van een Cooper S. Heerlijk apparaat om te rijden zo'n diesel.

PS met mijn huidige Land Rover rijd ik gemiddeld 1:9 omdat ik geregeld een zware aanhangwagen achter heb hangen...
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2015, 21:58

Ik sluit me aan bij Rianne wbt de Dubman, rijdt echt lekker!
(al rij ik ietsjes minder zuinig, toch nog 1:16 zelfs met de kampeerwagen erachter)
Jenk
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 mei 2015, 22:42

Dank allen, gaaf alle snelle reactie. Ik ben een 'overloper' en heb me een tijd op het alfa (een pak dat ik ook nog altijd een warm hart toedraag)forum begeven en positief verrast door het mini forum.

Ik heb gisteren al een keuze gemaakt!!! Ik heb (mede op basis van jullie adviezen) een Cooper Clubman 1.6 122 uit 2010 gekozen (wit, panoramadak, leder). 1.4 net niet genoeg voor snelweg, 120 ook prima motor maar 122 iets moderner en zuiniger en tja de S durfde ik niet aan gezien grotere slijtage bij 2e hands en verbruik bij het aantal km's dat we rijden

Zeer content met mijn keuze, de proefrit was overtuigend. Ik heb de auto met half jaar bovag garantie gekocht. Alles zag er perfect uit (hoewel best wat gebruikssporen), het enige wat me enige zorgt baart is dat hij (ooit) olie heeft gelekt, de beschermkap was wat 'zweterig'. De verkopende merkdealer (geen mini dealer) heeft mij gegarandeerd dat ze als er een echt of mogelijk probleem zit dat ze het hebben opgelost bij de aflevering. Ik zag bij andere berichten dat de carterpakking de oorzaak kan zijn. Enige ervaringen? We gaan het zien. Enige andere tips, waar ik op moet letten bij aflevering of gedurende garantietermijn? Thx

Uiteraard laat ik jullie de Britse dame of whatever zien als hij/ze er is.

Groet Jeroen
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

10 mei 2015, 23:17

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel rijplezier :rijden toegewenst. We gaan de foto's :Foto wel zien.

Gr. Milco
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2015, 09:14

Leuk om te horen dat je zo snel een mooi exemplaar gevonden hebt! Van de 122pk 1.6 ga je geen spijt krijgen! Enjoy :rijden

Terug naar “Interieur en audio”