Met weemoed denk ik geregeld terug aan mijn Clubman Cooper D.
Ietsje verlaagd, 18" en grotere remmerij van een Cooper S. Heerlijk apparaat om te rijden zo'n diesel.
PS met mijn huidige Land Rover rijd ik gemiddeld 1:9 omdat ik geregeld een zware aanhangwagen achter heb hangen...
Welke motor kiezen?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Welke motor kiezen?
Ik sluit me aan bij Rianne wbt de Dubman, rijdt echt lekker!
(al rij ik ietsjes minder zuinig, toch nog 1:16 zelfs met de kampeerwagen erachter)
(al rij ik ietsjes minder zuinig, toch nog 1:16 zelfs met de kampeerwagen erachter)
- Jenk
- Nieuw Lid
Bericht
Dank allen, gaaf alle snelle reactie. Ik ben een 'overloper' en heb me een tijd op het alfa (een pak dat ik ook nog altijd een warm hart toedraag)forum begeven en positief verrast door het mini forum.
Ik heb gisteren al een keuze gemaakt!!! Ik heb (mede op basis van jullie adviezen) een Cooper Clubman 1.6 122 uit 2010 gekozen (wit, panoramadak, leder). 1.4 net niet genoeg voor snelweg, 120 ook prima motor maar 122 iets moderner en zuiniger en tja de S durfde ik niet aan gezien grotere slijtage bij 2e hands en verbruik bij het aantal km's dat we rijden
Zeer content met mijn keuze, de proefrit was overtuigend. Ik heb de auto met half jaar bovag garantie gekocht. Alles zag er perfect uit (hoewel best wat gebruikssporen), het enige wat me enige zorgt baart is dat hij (ooit) olie heeft gelekt, de beschermkap was wat 'zweterig'. De verkopende merkdealer (geen mini dealer) heeft mij gegarandeerd dat ze als er een echt of mogelijk probleem zit dat ze het hebben opgelost bij de aflevering. Ik zag bij andere berichten dat de carterpakking de oorzaak kan zijn. Enige ervaringen? We gaan het zien. Enige andere tips, waar ik op moet letten bij aflevering of gedurende garantietermijn? Thx
Uiteraard laat ik jullie de Britse dame of whatever zien als hij/ze er is.
Groet Jeroen
Ik heb gisteren al een keuze gemaakt!!! Ik heb (mede op basis van jullie adviezen) een Cooper Clubman 1.6 122 uit 2010 gekozen (wit, panoramadak, leder). 1.4 net niet genoeg voor snelweg, 120 ook prima motor maar 122 iets moderner en zuiniger en tja de S durfde ik niet aan gezien grotere slijtage bij 2e hands en verbruik bij het aantal km's dat we rijden
Zeer content met mijn keuze, de proefrit was overtuigend. Ik heb de auto met half jaar bovag garantie gekocht. Alles zag er perfect uit (hoewel best wat gebruikssporen), het enige wat me enige zorgt baart is dat hij (ooit) olie heeft gelekt, de beschermkap was wat 'zweterig'. De verkopende merkdealer (geen mini dealer) heeft mij gegarandeerd dat ze als er een echt of mogelijk probleem zit dat ze het hebben opgelost bij de aflevering. Ik zag bij andere berichten dat de carterpakking de oorzaak kan zijn. Enige ervaringen? We gaan het zien. Enige andere tips, waar ik op moet letten bij aflevering of gedurende garantietermijn? Thx
Uiteraard laat ik jullie de Britse dame of whatever zien als hij/ze er is.
Groet Jeroen
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel rijplezier
toegewenst. We gaan de foto's
wel zien.
Gr. Milco

Gr. Milco
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk om te horen dat je zo snel een mooi exemplaar gevonden hebt! Van de 122pk 1.6 ga je geen spijt krijgen! Enjoy 

Onze sponsors