lekker racy idd en staat echt heel mooi.
Ik zou wel de OZ centercaps plaatsen.
Je moet echt goed kijken om te zien dat het 16" is.
ASE GP001
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: ASE GP001
Erg mooi, die OZ's. Past een stuk beter bij de auto dan de Rota,s imo. Maakt het geheel inderdaad meer racy.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Hoi Marinus,
ik heb die OZ Ultrallegera's (16x7 ET40) altijd al een mooie velg gevonden en vind hem onder jou MINI ook zeer goed uitkomen. Ben benieuwd wat voor een merk en maat band je erop hebt liggen. Zo iets lijkt me ook mooi als winterset.
ik heb die OZ Ultrallegera's (16x7 ET40) altijd al een mooie velg gevonden en vind hem onder jou MINI ook zeer goed uitkomen. Ben benieuwd wat voor een merk en maat band je erop hebt liggen. Zo iets lijkt me ook mooi als winterset.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
semi-slicks in de winter Milco?
Schroefie schreef:Hoi Marinus,
semi-slicks in de winter Milco?

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Nee, meer vwb de maat Cheek-O. Vindt het een mooie velg maar ben benieuwd welke maat hij erom heeft liggen.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Thanks man. Ik heb er Federal RSR semi slicks omliggen in de maat 205/45/16.Schroefie schreef:Hoi Marinus,
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Afgelopen weekend eindelijk de EVO R gemonteerd. Heeft wat langer geduurd ivm een vast zittende stelring maar de set is na een revisie en 2 nieuwe stelringen weer in topstaat. Gister het eerste rondje gemaakt en wat een verbetering tegenover de EVO 1, echt top. Ben alleen nog niet tevreden met de rij hoogte.

Aan de voorkant heb ik de topmounts met camberplates van de EVO 1 overgezet maar daardoor kan ik niet laat genoeg..
Aan de achterkant komen de veren los te liggen als ik hem nog verder omlaag schroef dus daar moet nog even aan gewerkt worden.

Aan de voorkant heb ik de topmounts met camberplates van de EVO 1 overgezet maar daardoor kan ik niet laat genoeg..

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Dat er zo veel verschil zit tussen een 1ste Gen en 2de Gen. Bij mij stond ie nog lang niet op de laagste stand en toch lag hij mooi in de wielkasten. Niet extreem maar gewoon netjes. Jij hebt dan 16" maar ook hogere banden.
Oplossing is dus andere camberplates of andere veren... of zijn er nog meer opties?
Oplossing is dus andere camberplates of andere veren... of zijn er nog meer opties?
- speedy
- NMC Legend
- marinusrules
- Be Mini
Bericht 
Ik heb 16" met lage banden (205/45/16). Deze banden vallen nog net iets lager uit dan 205/40/17. Ik ga eerst andere camberplates proberen voordat ik met andere veren aan de slag ga. Achter is het alleen een kwestie van hulp veren steken en dan kan ik heb verder laten zakken.louisvdd76 schreef:Dat er zo veel verschil zit tussen een 1ste Gen en 2de Gen. Bij mij stond ie nog lang niet op de laagste stand en toch lag hij mooi in de wielkasten. Niet extreem maar gewoon netjes. Jij hebt dan 16" maar ook hogere banden.

Dat is altijd jammer... Maar inmiddels ben ik er wel aan gewend dat het niet in 1 x wilt lukken.speedy schreef:wel balen dat het niet in 1 keer wil en goed past

- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors