vorige week met en voor mijn vrouw net over de grens bij maasstricht een mooie mini cooper gekocht. Zilver met zwart dak en Chili pakket. Bij de dealer en met nog geen 28.000 km erop. Wat rijdt dat leuk zeg, dat wordt nog ruzie maken...
Nu wil ik graag wat extra chromen accenten aanbrengen in het interieur (km teller, airvents, etc). Op ebay duitsland worden complete sets aangeboden voor 85 euro. Alleen worden deze ringen met tape bevestigd over de standaardringen. ik vraag me af of dit wel mooi is, want de passing met dit soort dingen luistert erg nauw. Heeft iemand ervaring hiermee of alternatieve leveranciers tegen redelijke prijzen?
Chromen ringen via ebay?
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb ze er ook op zitten. Voor die prijs zijn het prima ringen en zie je niet dat het niet de chromeline interieur ringen zijn van de dealer. Let wel er zijn setjes voor voor de facelift en voor na de facelift.
iDD
iDD
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
welkom hier op het forum...
mooie auto in een mooie stad(ben geboren en getogen schiedammer)
ik heb de ringen gekocht in den bosch voor 115 euro.
je plakt ze met dubbel zijdige tape die er al in de ringens zit aan gebracht
goed ontvetten is erg belangrijk en dan gewoon er goed op drukken..
dan zie je niet dat het overzet ringen zijn
maar echt goed ontvetten
mooie auto in een mooie stad(ben geboren en getogen schiedammer)
ik heb de ringen gekocht in den bosch voor 115 euro.
je plakt ze met dubbel zijdige tape die er al in de ringens zit aan gebracht
goed ontvetten is erg belangrijk en dan gewoon er goed op drukken..
dan zie je niet dat het overzet ringen zijn
maar echt goed ontvetten
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik vroeg me dus af hoe die originele ringen vast zitten? Ik ging voor de grap eraan draaien maar die dingen komen echt niet los. Zitten ze gelijmd ofzo?
Als je die originele crome ringen er zo op kan draaien als je de oude eraf draait zou ik ze wel willen.
Ik ben misschien niet helemaal lekker, maar als er bij mij auto ook maar 1 dingetje niet origineel is, voelt het allemaal gewoon ineens niet meer lekker. Geld ook voor sleutelen aan je eigen auto. Ik weet dat je het vaak nog beter en kwalitatief beter doet dan de garage zelf "tijdsdruk". Maar als ik dan ook maar 1 schroefje dol draai voel ik me gelijk beroerd haha.
Als je die originele crome ringen er zo op kan draaien als je de oude eraf draait zou ik ze wel willen.
Ik ben misschien niet helemaal lekker, maar als er bij mij auto ook maar 1 dingetje niet origineel is, voelt het allemaal gewoon ineens niet meer lekker. Geld ook voor sleutelen aan je eigen auto. Ik weet dat je het vaak nog beter en kwalitatief beter doet dan de garage zelf "tijdsdruk". Maar als ik dan ook maar 1 schroefje dol draai voel ik me gelijk beroerd haha.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Heb net de ringen gezien ergens tussen de 50 en 60 euri's!!
Op voorraad, dus meenemen en plakken
Bij de Little Car Compagny voorheen MINI-Parts 
(sidevents in aantocht
)
Op voorraad, dus meenemen en plakken

(sidevents in aantocht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors