My Mini Cooper S
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: My Mini Cooper S - Mei maand mod maand
Blijft alleen de achterklep nog over, euhhh..... Een Carbon kofferdekselgreep? Wanneer ben je jarig 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Geniet samen met Jolanda van de Spaanese zon, probeer die ouwe peseta's maar uit gegeven daar, dan komt het vast goed met die Carbon greep
Tot snel !
Milco, vriend, dat is eigenlijk te zot voor woorden om zo'n kado geven, maar goed als je dat graag wilt, wie ben ik dan om het niet te accepterenSchroefie schreef:Blijft alleen de achterklep nog over, euhhh..... Een Carbon kofferdekselgreep? Wanneer ben je jarig

Geniet samen met Jolanda van de Spaanese zon, probeer die ouwe peseta's maar uit gegeven daar, dan komt het vast goed met die Carbon greep

Tot snel !
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Haha, was meer een tip voor je kids, voor vaderdag een Carbon antenne, dan voor de verjaardag ..... Er was een "uitspraak" van een voor jouw bekend persoon dat elk vlak welk een stuk Carbon kon gebruiken. Ik moet zeggen dat die uitspraak veel bij jouw heeft los gemaakt want tot nu toe ben je aardig bezig om dat allemaal te realiseren. Mijn kids komen gezellig met vaderdag met het vliegtuig een weekend deze kant op. Die euro's raak ik hier wel kwijt.
- Frank87
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Hij staat er goed bij vriend! leuke nieuwe mods!!! goed bezig!
zie je snel!
zie je snel!
Volkswagen polo 1.4, peugeot 206 1.4, peugeot 206 2.0 GTI, MINI Cooper S JCW
- CooperRob
- Nieuwsgierig
Bericht
Goed bezig geweest. Jammer dat het nu afgelopen is. Je kan smokkelen en voor vaderdag pure carbonbonnetjes vragen aan de kids

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Gisteravond naar het pittoreske Megen gereden, naar het stulpje van Johan (alias Barracuda) & Monique.
Eerst een bakje lekkere koffie gedaan en toe samen met Johan de blow off valve ingebouwd.
Dus de whooz mod kan ook afgevinkt worden
Eerder tijdens de Ikea meet wilde Louis me hier al een handje mee helpen, maar toen bleek er een verbinding van een slang niet helemaal lekker te zijn. Nadat deze afgelopen zaterdag onder garantie vervangen is, kon de valve er eindelijk in. Hij lag al een paar weken in mijn Mini maar ja, je hoort dat ding niet als ie in je dashboardkastje ligt, maar nu dus eindelijk wel.
Maar goed dat we er tijdens de Ikea meet niet aan begonnen zijn Louis, want met een vijltje waren we toch wel ff bezig geweest om het pas te krijgen. Er moest toch serieus op 2 plaatsen waar de schroeven doorheen gaan, iets afgehaald worden om hem netjes pas te krijgen. Maar met goed gereedschap was het relatief snel gemonteerd. Toch heel erg bedankt dat je me hiermee wilde helpen
Johan dank je wel voor de hulp, koffie en gezellige praat
Sie joe zondag in Venlo !!

Eerst een bakje lekkere koffie gedaan en toe samen met Johan de blow off valve ingebouwd.
Dus de whooz mod kan ook afgevinkt worden

Eerder tijdens de Ikea meet wilde Louis me hier al een handje mee helpen, maar toen bleek er een verbinding van een slang niet helemaal lekker te zijn. Nadat deze afgelopen zaterdag onder garantie vervangen is, kon de valve er eindelijk in. Hij lag al een paar weken in mijn Mini maar ja, je hoort dat ding niet als ie in je dashboardkastje ligt, maar nu dus eindelijk wel.
Maar goed dat we er tijdens de Ikea meet niet aan begonnen zijn Louis, want met een vijltje waren we toch wel ff bezig geweest om het pas te krijgen. Er moest toch serieus op 2 plaatsen waar de schroeven doorheen gaan, iets afgehaald worden om hem netjes pas te krijgen. Maar met goed gereedschap was het relatief snel gemonteerd. Toch heel erg bedankt dat je me hiermee wilde helpen

Johan dank je wel voor de hulp, koffie en gezellige praat

Sie joe zondag in Venlo !!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
mooi man weer een mod verder 
Altijd mooi he die mensen die zeggen dat het 1 op 1 past

- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Het was inderdaad even pielen, maar als je eenmaal weet hoe het moet stelt het eigenlijk niet zo veel voor. Veel plezier met de BOV, Jos!
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Lekker ekkes whoozennnn Jos, haha. Dan nog een lekker knalpotje, love it.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik weet zeker dat we bij Casper toen bij Roy, waar jij ook bij was, niet hebben geveild... en ook bij mezelf niet...speedy schreef:mooi man weer een mod verder
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zo lang terug alweer...
Kan mij wel herinneren dat we met drie man bezig waren
Heb je toen iets gebogen dan?
Kan mij wel herinneren dat we met drie man bezig waren

Heb je toen iets gebogen dan?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
2 man aanwijzingen geven en ik heb toen gemonteerd
en Spenki stond te schelden op de downpipe die je van Olaf had... Nooit meer zo'n ding zei die dat weet ik nog wel

Onze sponsors