BimmerFest'15 (7 juni) aanmeldtopic
- svendh95
- Nieuw Lid
Bericht
Re: BimmerFest'15 (7 juni) aanmeldtopic
Ik sluit me ook aan bij de Burgerking! Zijn er nog anderen die vanuit Zuid-holland oprijden?
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
BimmerFest'15 (7 juni) aanmeldtopic
Erjen komt vanuit Dordrecht. Kijk anders ff in het treintjestopic. Op Facebook is er ook een draadje gaande. 
Heeft iedereen inmiddels zijn paddockkaart gekregen/tevoorschijn kunnen toveren?

Heeft iedereen inmiddels zijn paddockkaart gekregen/tevoorschijn kunnen toveren?
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Ryan - Ik kom misschien ook. Is er misschien nog ruimte op de paddock? Laat, I know...
Zou wel leuk zijn want dan hebben we 4 verschillende types in Eclips Grey op de paddock staan zei Daiel.

Zou wel leuk zijn want dan hebben we 4 verschillende types in Eclips Grey op de paddock staan zei Daiel.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Juah, moet lukken. Ik stuur ff een mailtje voor de zekerheid. Ik laat 't je zsm weten!
- barbara
- Nieuwsgierig
Bericht 
Weerbericht was eerder 30 graden, nu 23. Maar nog wel volle zon!
Check! Geprint en ligt klaarUKRyan schreef: Heeft iedereen inmiddels zijn paddockkaart gekregen/tevoorschijn kunnen toveren?

Weerbericht was eerder 30 graden, nu 23. Maar nog wel volle zon!
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Ik overnacht in Venlo en wil niet al té vroeg opstaan en naar de show rijden, dus ik kom vanzelf wel een keer aanwaaien.
Ik hoop dat het nog allemaal gaat lukken om de auto op tijd af te krijgen. Vannacht nog mijn sticker-leverancier tegemoet gereden om de laatste stickers op te halen en vanavond en morgen heb ik zeker nog nodig om de laatste delen in orde te maken.
Ik hoop dat het nog allemaal gaat lukken om de auto op tijd af te krijgen. Vannacht nog mijn sticker-leverancier tegemoet gereden om de laatste stickers op te halen en vanavond en morgen heb ik zeker nog nodig om de laatste delen in orde te maken.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Paddock kaart ligt in de auto klaar.
Johan jij succes en hopelijk zien we zondag het eindresultaat
Johan jij succes en hopelijk zien we zondag het eindresultaat

- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
@barracuda_82 slaap je bij van der Valk? Ik en m'n bijrijder slapen daar. 's Avonds om 10 uur is er nog een ontmoeting bij de bar.
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht 
We hebben met wat vrienden afgesproken zaterdagavond, anders was ik wel even langs gekomen
Lol nee, ik slaap gewoon bij mijn schoonoudersUKRyan schreef:@barracuda_82 slaap je bij van der Valk? Ik en m'n bijrijder slapen daar. 's Avonds om 10 uur is er nog een ontmoeting bij de bar.

We hebben met wat vrienden afgesproken zaterdagavond, anders was ik wel even langs gekomen

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Alle deelnemers van het BimmerFest 2015, veel plezier toegewenst, had graag mee gewild maar ben op vakantie in Spanje dus ik ben hier aan het genieten
26-28 graden. Maak maar lekker veel foto's dan krijg(en) ik(we) een indruk van het event. Ik zie de foto's wel verschijnen :-)

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Helemaal klaar voor morgen, Mini gewassen en helemaal gepoetst, hij blinkt zo hard dat zelfs ik er mijn haren in kan kammen

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Net ff snel gewassen... Want had wat anders te doen: 
Morgen live te horen

Morgen live te horen
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
louisvdd76 schreef:Net ff snel gewassen... Want had wat anders te doen:
Morgen live te horen

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Ik ben helaas verhinderd veel plezier allemaal
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
De auto blinkt weer en is klaar voor morgen... jammer dat ik tijdens 't schoonmaken een beschadiging op m'n velg opmerkte

Uhr
Onze sponsors