Hi,
Mijn Boost CD speler is volgens mij naar de haaien. Volgens het boekje moet er op de aan/uit "volume" knop gedukt worden om hem aan/uit te schakelen. Bij mij moet ik draaien 2 klikjes om hem aan te zetten.
Op deze stand gaat bij het contact uit ook de radio uit (maar kan ik geen zender wisselen via de nr's 1 -6)
Draai ik 1 klik verder dan kan ik ook de zender knoppen gebruiken, maar gaat de radio uit bij verwijderen van de contact sleutel, maar daarna vanzelf weer aan?? (lekker voor je accu) Draai ik aan deze "volume" knop wat je normaal zou doen om volume te wijzigen, gaat het toestel aan/uit etc.. geen volume. Volume kan ik alleen regelen via het multi stuurwiel.
De vraag is bijna overbodig vermoed ik: Deze radio is naar de haaien zeker.
gr. Patrick
Boost CD in de war of hoort dit?
- slokkie
- One wheel wonder
- slokkie
- One wheel wonder
Bericht
Re: Boost CD in de war of hoort dit?
Vandaag maar een andere Boost CD speler geplaatst, de oude kon echt niet meer.
De draaiknop ging ineens weer normaal reageren (dacht ik) en indrukken werkte ook ineens weer.
De radio ging weer aan/uit door te drukken, ik kon nu ook ineens het Bass en Treble menu weer gebruiken.
Helaas dit was van korte duur, de radio wisselt nu tussen beide stadia wat resulteert in spookgedrag.
De radio gaat vanzelf aan terwijl je geparkeerd staat of tijdens het rijden, maar ook andersom.
Conclusie: vervangen die hap, met dank aan "nepnerd" heb ik weer een werkende Boost CD speler.
Patrick
De draaiknop ging ineens weer normaal reageren (dacht ik) en indrukken werkte ook ineens weer.
De radio ging weer aan/uit door te drukken, ik kon nu ook ineens het Bass en Treble menu weer gebruiken.
Helaas dit was van korte duur, de radio wisselt nu tussen beide stadia wat resulteert in spookgedrag.
De radio gaat vanzelf aan terwijl je geparkeerd staat of tijdens het rijden, maar ook andersom.
Conclusie: vervangen die hap, met dank aan "nepnerd" heb ik weer een werkende Boost CD speler.
Patrick
2009 Mini Cooper S Cabriolet R57
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Boost CD in de war of hoort dit?
Goed om te horen dat alles weer naar behoren werkt.
Gr. Charlie
Gr. Charlie
Onze sponsors