Beek Auto Racing grafieken topic!

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

Beek Auto Racing grafieken topic!

12 mei 2007, 19:04

Plaats hier je grafiek van Beek autoracing. Een scan of een foto, als ie maar een beetje af te lezen is.

Zet er dan direct bij:
- Wat voor een auto het was
- Welk bouwjaar
- wat de condities waren waarin de run werd gedaan
- wat je aan de auto hebt laten doen. Zo krijgen we een net overzicht van alles.

Ik bijt de kop af:

- MINI cooper S
- Bouwjaar 2005 (model 2006)
- Kap dicht
- Superchip tuning
- kleinere pulley
- Simota carbon airbox
- Eisenmann RVS uitlaat (eindstuk)

Afbeelding

iDD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

12 mei 2007, 20:24

Afbeelding

File: Mini Cooper Checkmate MTH Tuning, Pipercross open airfilter
MR
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

12 mei 2007, 21:16

- MINI Cooper
- Bouwjaar 2005
- Beek tuning
- Supersprint spruitstuk, middenpijp, einddemper.
- Pipercross Viper luchtfilter

Afbeelding
94KW (128PK) bij 5750 toeren
178NM bij 4500 toeren
Rood = Beek Tuning
Blauw/zwart = Heinz Tuning
Boudie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Wassenaar
Berichten: 267
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:47

12 mei 2007, 21:27

-Mini Cooper
-b.j. 2005
-Supersprintspruit
-JCW sportuitlaat
-K&N Typhoon luchtfilter
-Beektuning

Afbeelding
89 KWH bij 6000
160 nm @ 4500
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

12 mei 2007, 21:30

@Boudie, vreemde grafiek. Niet vloeiend etc..?
Boudie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Wassenaar
Berichten: 267
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:47

12 mei 2007, 21:52

Vind het ook wat onrustig rijden erdoor (zie die koppel dip ). Heel anders dan de jouwe . Paul gaat me helpen ermee .
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

12 mei 2007, 21:57

Mijn eeste Beek uitdraai:

- MINI Cooper
- 2005
- MTH Tuning
- JCW soundkit (uitlaat, luchtfilter)

Afbeelding
122PK, 160NM
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13490
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

12 mei 2007, 23:34

Van mij alledrie uitdraaien bij elkaar (2003 Mini Cooper S):
1 (142 kW / 194 pk / 232 Nm) = Digi-Tec (14% pulley) + MTH software en spruitstuk + GTT luchtfilter + Milltek uitlaat + water-intercooler
2 (175 kW / 237 pk / 260 Nm) = 1 + MiniMania kleppen gepolijste cilinderkop + 103% GTT krukas pulley + Beek software
3 (177 kW / 240 pk / 282 Nm) = 2 + 15 % Alta v2 pulley + facelift compressor
4 = 3 + ????? :) :)

Nu de grafieken naast elkaar zijn is er toch een mooie bult bijgekomen, zeker ook bij het koppel.
Ik zou alleen wel willen weten waarom het nu na 6500 inzakt en de vorige keer niet met dezelfde software.
(even op de grafiek klikken voor groot formaat)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Berthil op 13 mei 2007, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6589
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

13 mei 2007, 12:31

Cooper S
2004
Milltek spruitstuk + catback
Works bougies
K&N inlegfilter
BEEK software tuning

205pk / 249Nm

Afbeelding
miniracer
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:20

14 mei 2007, 11:39

mini cooper 2002

obx spruitstuk
originele catalysator
supersprint tussenstuk
supersprint einddemper
pipercross viper induction kit

opmerking: kap stond heel de tijd open, en ik tank 98 loodvrije benzine

bij 5750 t/m 93 kw en 154 nm
bij 5000 t/m 83 kw en 158 nm

Afbeelding
Ferdinand
Be Mini
Be Mini
Locatie: Delft
Berichten: 452
Lid geworden op: 22 aug 2006, 12:19

kw pk

23 mei 2007, 10:46

zeg mensen,

wie van jullie heeft natuurkunde gestudeerd, maar ik heb de volgende vraag: hoeveel pk is nu eigenlijk 1 Kwatt?

Op websites kom ik tegen dat 1 Kwatt = 1,36 pk.
Ik zie dat Beek rekent dat 1 Kwatt = 1,3405 pk (mijn mini = 171,5 Kwatt bij Beek).

Heeft dit te maken met DIN pk en/of SAE pk?

wie het weet mag het zeggen,

groet, student Ferdinand
Veel rijplezier!
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

Re: kw pk

23 mei 2007, 10:59

Ferdinand schreef:zeg mensen,

wie van jullie heeft natuurkunde gestudeerd, maar ik heb de volgende vraag: hoeveel pk is nu eigenlijk 1 Kwatt?

Op websites kom ik tegen dat 1 Kwatt = 1,36 pk.
Ik zie dat Beek rekent dat 1 Kwatt = 1,3405 pk (mijn mini = 171,5 Kwatt bij Beek).

Heeft dit te maken met DIN pk en/of SAE pk?

wie het weet mag het zeggen,

groet, student Ferdinand
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paardenkracht

1kW = 1,36 DIN PK (oa. Duitsland en Nederlandse norm)
1kW = 1,3405 SAE PK (Britse en Amerikaanse norm)
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

23 mei 2007, 11:00

Volgens mij rekent Beek ook gewoon 1,36 :roll: ik heb 165kw = 224,1pk bij 7000 toeren (begrenzer stopt bij 7250, dus heb nog wat over :wink: )
Ferdinand
Be Mini
Be Mini
Locatie: Delft
Berichten: 452
Lid geworden op: 22 aug 2006, 12:19

23 mei 2007, 14:37

ha jongens, lekker slim van mij, maar Beek rekent natuurlijk niet met welke pk dan ook, want zij geven kwatt af en geen pk's, althans op mijn grafiekje. maar goed, het verschil zit 'm in DIN of SAE. Maakt natuurlijk niet meer uit, als we het over Kwatt hebben. Of zijn er ook weer DIN Kwatt, SAE Kwatt; las ik de reclame moet geloven bestaat er ook 'stroom die niet lekker ruikt'. Nou ja, ik een foto van mijn grafiek maken en plaatsen, wach ff
Veel rijplezier!
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

23 mei 2007, 14:49

Afbeelding

Dit is nog mijn oude grafiek met MTH spruit nu met Beek spruit is die wat hoger :wink: 225pk
Cooper-S Works GP
2006
kap dicht.
Dit was met alleen Beek software ,rode lijntje, en MTH spruit (die niet werkt)
blauwe lijn was met MTH software waardoor die 12% te rijk stond :? en daardoor vermogensverlies..

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”