Vandaag m'n auto bij Breeman gebracht voor nieuwe remvloeistof en een einde garantiecheck.
Uit die check zijn 3 punten naar voren gekomen die ze nog gaan vervangen:
1. Kleppendekselpakking (alweer..)
2. Rubbers van de stabi's (als ik het goed begreep)
3. Portierslot links gaan ze ook vervangen. M'n auto wil niet altijd op alarm. Deur open en dicht is dan de oplossing.
Verder zijn de remblokken aan de voorzijde aan de beurt. Ik heb nog 4mm over
En binnenkort 2 nieuwe achterbandjes.
Leenauto van vandaag was geen straf:
Een 118i met automaat en M-pakket. Dat rijdt toch weer heel anders als mijn JCW!
6 juli terug naar de garage. Gevraagd om dezelfde leenauto
Volgende week nieuwe goodies van Greg en een vleugje van Rajko.
Tevens wordt 'ie donderdag en vrijdag gepoetst en gepolijst met lakverzegeling.
Ik kom werkelijk nooit meer bij Breeman Mini. Die hebben mij behoorlijk willen laten betalen voor dingen die achteraf helemaal niet kapot waren. Wil uiteraard niet zeggen dat het bij jou ook zo is, maar ik zou alles zelf eerst nakijken wanneer ze dingen gaan vervangen. Voorbeeld: 'Ja meneer, uw katalysator is kapot' waarop ik reageerde 'ja, maar die is afgelopen maand eraf geweest en toen was er nog niets mee aan de hand'. Ik ben het toen gaan vragen bij het desbetreffende garagebedrijf en deze concludeerde dat de pakking lekte (1,- euro) was en niet de katalysator (800,- ).
Je kan bij elke dealer 15% dealer korting krijgen Ryan.
Maar inderdaad, ik zou eerst zelf even kijken. Ik heb 't niet meer op dealer onderhoud....
Die lossen klachten op door de hele bende gelijk te vervangen met daardoor een gigantisch hoge rekening. Ik vergeet de klacht met mijn piepende raamrubbers nooit meer....pfff...