UKRyan's JCW - Nieuwe sierstukken pag. 14
- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Re: UKRyan's JCW - Nieuwe sierstukken pag. 14
Ik kan die voorbumper nou niet echt heel mooi vinden van het nieuwe model
My Thunder Grey!

- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik vind vooral die brede onderrand in het midden niet mooi
En zitten er geen strallers meer standaard in deze bumper ?
En zitten er geen strallers meer standaard in deze bumper ?
My Thunder Grey!

- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Dat laatste vroeg ik me ook af. Maar hoor ook weer dat je die toch niet echt nodig hebt, omdat het dimlicht al een hoop licht afgeeft. Mits je de LED's hebt.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
mistlampen heb je sowieso niet nodig en op een beetje een sportief model zitten er natuurlijk lucht gaten .....
dus prima dat ze er niet op zitten
kan er ook geen vocht in komen
dus prima dat ze er niet op zitten

kan er ook geen vocht in komen

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die mistlampen zitten er niet omdat er daadwerkelijk luchtroosters zitten om de remmen van koeling te voorzien.
Qua looks wint de R56 inderdaad vrij eenvoudig, maar interieur van de F56 is echt veel beter en als ik voor mezelf spreek, die 2 liter BMW motor heb ik ook veel liever dan die 1.6 uit de ouwe. Dus doe mij maar een F56 JCW
Qua looks wint de R56 inderdaad vrij eenvoudig, maar interieur van de F56 is echt veel beter en als ik voor mezelf spreek, die 2 liter BMW motor heb ik ook veel liever dan die 1.6 uit de ouwe. Dus doe mij maar een F56 JCW

- Hans2013
- One wheel wonder
Bericht
@Frankie. De F56 is inderdaad niet meer te bestellen met mistlampen ivm met de koeling van de remmen. Die voorspoiler......mooi is inderdaad anders maar helaas geen keus. Echt mooi zal ik hem nooit vinden. Het interieur is wel heeel mooi maar ik mis mijn leren/ alcantara dashboard. Vind ik mooier. Minpuntje op de JCW is die start/stopfunctie. Daar word ik gek van. Ben nu het boekje aan het doorworstelen om te kijken hoe ik dat kan afzetten.
- tychopaat
- Mod virus alert!
Bericht
Met handbak simpel gewoon nooit in zijn vrij zetten.... Maar er zit bij mij Cooper SD gewoon een knopje om start stop uit te zetten. Maar dat moet je wel elke keer weer uitzetten want bij starten staat het weer aan
- Hans2013
- One wheel wonder
Bericht
Thanx! Knopje had ik al gevonden maar dat elke keer bij het starten uitzetten wist ik nog niet.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga het irritante start/stop binnenkort uit laten programmeren.
- Hans2013
- One wheel wonder
Bericht
Hoor graag van je of het gelukt is dan laat ik dat ook doen.
- Peter
- Volledig MINI minded!
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
In de tussentijd geslaagd voor m'n LZV certificaat. Mag vanaf nu dus met een vrachtauto van 60 ton en max 25,25 meter rijden. 

Daarvoor moest ik alleen wel 2x naar Hank. Aangezien ik in Dordt woon is het veerpontje van Werkendam wek handig. Wat ik alleen niet wist is dat ze van de veer tot Werkendam zelf aan de weg bezig zijn. Dat in combinatie met regen, tractors en vrachtwagens met grond, leverde na 2 dagen dit als resultaat op:

Vanmorgen m'n auto bij Korga car cleaning in Ridderkerk gebracht waar 'ie weer als nieuw gemaakt wordt! Wassen, polijsten, kunststof en lakverzegeling. De binnenkant krijgt een leerbehandeling.
Zaterdagochtend kan ik hem weer ophalen.

Daarvoor moest ik alleen wel 2x naar Hank. Aangezien ik in Dordt woon is het veerpontje van Werkendam wek handig. Wat ik alleen niet wist is dat ze van de veer tot Werkendam zelf aan de weg bezig zijn. Dat in combinatie met regen, tractors en vrachtwagens met grond, leverde na 2 dagen dit als resultaat op:

Vanmorgen m'n auto bij Korga car cleaning in Ridderkerk gebracht waar 'ie weer als nieuw gemaakt wordt! Wassen, polijsten, kunststof en lakverzegeling. De binnenkant krijgt een leerbehandeling.
Zaterdagochtend kan ik hem weer ophalen.

- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht 

Kon zaterdagmiddag eindelijk m'n auto weer halen! Op wat steenslag na is ie weer helemaal strak! Zowel van binnen als van buiten!

Kon zaterdagmiddag eindelijk m'n auto weer halen! Op wat steenslag na is ie weer helemaal strak! Zowel van binnen als van buiten!

Onze sponsors