Dash is geslaagd, deuren ben ik niet tevreden mee, dus dat word op termijn weer veranderd.
Verder de lampen van de knipperlichten (voor- en zijkanten) vervangen voor niet oranje versies.
Mini aanpassingen, maar gaan de weg komen we ergens...
Nieuw hoofdstuk!
De mini gaat misschien de deur uit, want er komt een leasert voor in de plaats (VW dat dan weer wel.... ).
Dan kunnen we in de tussentijd sparen voor een nieuwer model Mini.
Maar zoals gezegd ....misschien....
(Staat wel al te koop, maar meer puur om te kijken hoe de prijzen en interesse liggen op dit moment)
Misschien Jos, misschien... de leasert komt pas in augustus.
Liefste houd ik m hoor , wellicht gaat ie anders in de stalling, maar t evenement gaat sws door!
Jammer Michael, gelukkig hebben we nog wel een mooi Mini evenement om naar uit te kijken!
Hoop voor je dat het een tijdelijk afscheid van de Mini als merk en auto is en dat we je snel weer terug zien hier
Mini is er nog, wat ik natuurlijk niet erg vind .
Ziet er naar uit dat ie er nog wel een tijdje zal zijn, aangezien ik m niet voor een prikkie weg wil doen.
Moet niet meer weg maar mag weg....
De Mini blijft definitief, dus maar meteen doorgeschakeld en wat nieuwe mods gedaan.
Vorige week dinsdag door Davey (Daveke) de aircopomp vervangen, meteen wat extra's meegenomen
Flatblade wissers, nieuwe bougies, afdekdopje voor een rearwiper delete en een rvs pedalen set (aangezien ik alleen de voetsteun in die style had) en een uitlaatbeugelhaak. Dikke dankjewel naar Davey!
De dag erna naar Hillegom om door Rob (Mushrop) .... naja eigenlijk Roel (:icon_top: ) er Cobra veren te laten monteren zodat de Mini 40mm zou gaan zakken. meteen de uitlaatbeugelhaak die ik van Davey had meegenomen, gemonteerd door Roel (aangezien de originele was doorgebroken ).
Dit stond eigenlijk voor zondag gepland maar door een of andere mafkees die het nodig vond om 2 banden lek te prikken kon dit helaas niet doorgaan....
Toen via mijn vriendin een setje 18" Breyton velgen met goede banden op de kop getikt (was eigenlijk op zoek naar 17"of mss zelfs wat bredere 16" )
Plaatjes (o.a van de fotomeet op Strijp S in Eindhoven) bij de praatjes (Thanks Willem Jan aka WJFS):
Work in progress:
De volgende ochtend:
3/4 dagen later:
Wat er nog gepland staat voor de komende tijd:
- Precat deleted spruitstuk voor wat meer herrie
- Achterwisser delete
- Buitenkant cleanen van logo's etc
- Met plastidip aan de slag aan de buitenkant