Toch is er stiekum (zowel aan de buiten als binnenkant), het nodige veranderd in 10 maanden tijd.
Misschien niet alle veranderingen heel duidelijk te zien op de foto's maar toch
Laatst gewijzigd door Baseman op 14 jun 2015, 19:54, 2 keer totaal gewijzigd.
...stiekum daardoor ook erg mooi geworden!!
Ik twijfel zelf nog over het 'zwarten' van alle chroom, vind het eigenlijk bij mijn zwarte best mooi/chique staan. Bij jouw grijze is 't zonder de chroomaccenten juist erg fraai...
Idd het nodige aan gebeurd, tjonge jonge. En eigenlijk is het in de basis al een gaaf karretje. Je hebt 'm wel lekker bruut gemaakt zo. Die verlaging doet ook wel erg veel....stiekum ;-)
Vandaag mocht de Mini nog even op de brug.
Bij het over een klinkerweg of gleuf in de weg rijden bleef ik na de montage van de kw set zo'n metaal achtige klonk horen, niet hard, maar hij was er wel
De gedachte dat er iets niet helemaal goed vast zat / wat losgelopen was, bleek terecht.
De mount bij het rechter achterwiel was toch nog iets aan te draaien, toen links ook maar meteen gecontroleerd, maar die zat muurvast.
Alles er weer onder gezet, hobbelproef gedaan en nu is het weer helemaal goed, geen rare geluiden meer
Gisteren het verlate verjaardagscadeau bij de dealer opgehaald.
Set (stuur, pookknop en handrem handel) is nu eindelijk compleet, zal van het weekend wel een mooi interieur foto maken.
De carbon antenne als vaderdag cadeau die ik via Greg heb staat ook prima
De JCW demper die ik van Coendek overgenomen heb, wordt in het weekend van 4 juli behandeld, althans, dan gaat er een stukje getest worden of het allemaal gaat zoals ik denk en hoop dat het zal gaan.
En als dat het gewenste resultaat geeft, wordt hij helemaal gedaan.
Op het werk hebben wij in het verleden weleens metaal / RVS gereinigd middels ijs stralen en daarmee goede resultaten behaald.
Je krijgt daarmee vuil en aanslag een heel eind mee weg, dus vandaar dat ik het stuk van na de demper tot de eindtips nog wil laten doen alvorens hem te monteren.
Onderste link is naar een video waarin ze aan het ijs stralen zijn.