Vandaag met Twingo-powerrrrr naar het Oost'n getogen voor de hereniging. Onderweg nog lekker een tijdje stilgestaan omdat iemand zijn BMW E60 had ingezet als BBQ, maar bij aankomst stond daar mijn wagentje te glimmen... inclusief de Aero-skirts die Spenki er nog op had gezet. Wat een held, die man!
Nog snel het OMP-stuur en de iPhone-6-houder gemonteerd, en op richting huis!
OMG, wat een verschrikking... Zó niet geschikt voor lange snelwegritten, hahaha, dat ik mezelf dit al die tijd heb aangedaan toen we nog in Groningen woonden. Logisch dat ik er helemaal klaar mee was!
Onderweg ff een stukje binnendoor gepakt, en dat was al vele malen beter. Wel weer ff wennen aan hoe mobiel de achterzijde is met alle onderstel-mods.
Thuis snel de Twingo gedumpt, en een leuk stukje gaan toeren. YES, DIT IS LEUK!!! Lekker beetje brullen, rotondes aanvallen, random scheurwerk. Geniaal! Beetje revven voor het stoplicht onder een viaduct (zoals kleine jongetjes dat doen) leverde meteen een duim van iemand op. Geniaal, auto is nu met alle nieuwe mods nog zoveel leuker geworden!
Qua foto's moeten jullie het voor nu ff met telefoon-werk doen, camera had ik niet bij me.
Bagagenetje past mooi in de hoogte achterin, alleen nog ff keer een verhoogde vloer (laten) maken voor over de accu:
Kort filmpje, wederom in telefoon-kwaliteit, maar dat overleven jullie wel denk ik...