Kan gewoon weer wat foto's posten, gewoon omdat het kan en niet omdat er iets stuk is oid.
Heerlijk!
Zondag weer met Bart naar de Nurburgring geweest.
Nog even snel naar Berthil gezwaaid. Vooral snel, want heb m nooit meer terug gezien
Het was warm... euh... heet!
Keihard verbrand, maar enorm genoten!
De baan was veel dicht en tijdens de gereden rondes, heb ik minimaal 3 gele vlaggen gehad. Dat mag absoluut de pret niet drukken.
Hiebij de gemaakte foto's:
Dit zou nog weleens een poster kunnen gaan worden:
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ohw! Absoluut!
Bij een R53 valt t toch minder op dat er geen plaat op zit, naar mijn idee. De R56 bumper heeft toch veel ruimte voor een plaat. Daarnaast zitten er een soort deuken in de bumper waar de plaat hoort. Kleine dimpels waar de gaten horen. Gelukkig zie je die alleen van heel dichtbij, dus stoort mij niet.
Eens kijken hoe snel ik mn andere velgen klaar kan hebben + banden + passend krijgen...
Dan worden de volgende foto's in een compleet andere setting
Want de bouten passen niet, zijn maar M12 gaten moet nog centreerringen hebben en de loodjes moeten moeilijk ver aan de buitenkanten worden geplakt bij balanceren, want anders passen ze niet langs mn remklauw
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie