Leuke prijzen is dan weer een ander verhaal
Ik heb twee parkeerplaatsen bij mijn wooncomplex en een garagebox aan het einde van de straat...maar van die maandelijke kosten zou ik bijna een 4e auto van kunnen financieren...
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
ja dat is inderdaad het grote probleem hier. Ik zag laatst wel op www.garagepark.nl dat ze een nieuw project gaan starten in Den Haag/Rijswijk. Op zich wel interessant voor stalling van 1 auto. Probleem is dat je vaak ook klusruimte wilt hebben en je gelijk een dubbele moet aanschaffen
Klopt, zit standaard in de uitlaat (ook in de oude). Is om geluid te beperken tijdens koude start.
Gaat via een vacuum slangetje, maar die is er uiteraard al vanaf
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Inmiddels afscheid genomen van de Imola 530 en de Messing 540 staat te koop (iemand ruilen met een leuke Mini voor mijn schoonouders?)
Wagenpark slinkt dus flink...nu nog even bedenken of ik verstandig blijf
Geluid is dieper geworden en va 3,5k toeren klinkt t beetje racy, maar ja wanneer kom je zo hoog
Bij Klaas een ITG filtertje besteld en heb vandaag de inlaat iets aangespast. Daar werden de oren blij van maar mn inlaat temp weer minder, dus morgen ff terughobby'en