Vandeweek brief op de mat:
Zondag 26 augustus MINI (Re)United. Georganiseerd door Jan de Jong H'sum. Verdere details nog niet beschikbaar.
iDD
Zondag 26 Augustus: MINI (Re)United, Jan de Jong Rally '07
- iDarkDesign
- Transformer
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Als je vanaf daar naar MINI United gaat rijden ben je juist wat te laat, ben ik bangMR schreef:Dus iedereen gaat dus vanaf daar rijden....? En dan richting naar Mini United... Ik denk dat ik los ga rijden. Zie ik jullie wel een keer binnen komen. Anders sta ik vet in de file.
MR

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Denk dat dit topic een beetje oud is Jacob, check de datum van de laatste reactie!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- jacobzwagemaker
- One wheel wonder
Bericht
Nu mag ik wel reageren want het was gisteren!
Was een leuke dag, en uiteraard was de snelste auto het eerste binnen
Complimenten voor Sid z'n Mini!
Was een leuke dag, en uiteraard was de snelste auto het eerste binnen

Complimenten voor Sid z'n Mini!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even mijn verhaaltje over de 4e Jan de Jong MINI rally 
Dit jaar voor de eerste keer het vertrek van de Jan de Jong MINI rally in Amersfoort. Een echte thuiswedstrijd dus....tenminste dat dachten we.
We vertrokken echter meteen na het vertrek richting de Veluwe dus hebben daar kunnen genieten van een werkelijk schitterende en afwisselende omgeving. Het weer deed natuurlijk ook uitermate zijn best. De hele dag zonnig weer
Het aantal deelnemers vond ik zelf een beetje tegenvallen want met 30 MINI's aan de start dan spreek je niet van een grote opkomst als je NewMINIclub-meetings kent
Het was overigens wel gezellig hoor
en kunnen genieten van de mooie nieuwe MINI's van Sid en Peter de Gast
Aan het einde van de rit nog een lunch genuttigd bij Jan de Jong in Hilversum waar het eindpunt was en daarna weer naar huis.
Op naar de 5e editie!

Dit jaar voor de eerste keer het vertrek van de Jan de Jong MINI rally in Amersfoort. Een echte thuiswedstrijd dus....tenminste dat dachten we.
We vertrokken echter meteen na het vertrek richting de Veluwe dus hebben daar kunnen genieten van een werkelijk schitterende en afwisselende omgeving. Het weer deed natuurlijk ook uitermate zijn best. De hele dag zonnig weer

Het aantal deelnemers vond ik zelf een beetje tegenvallen want met 30 MINI's aan de start dan spreek je niet van een grote opkomst als je NewMINIclub-meetings kent

Het was overigens wel gezellig hoor

Aan het einde van de rit nog een lunch genuttigd bij Jan de Jong in Hilversum waar het eindpunt was en daarna weer naar huis.
Op naar de 5e editie!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors