Speedy Coupe JCW
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Speedy coupe JCW
Bij WA-plus en All-Risk (Volledig casco) is natuurschade vaak wel verzekerd. Maar het kan dus per verzekering verschillen... Dus effe controleren of natuurschade in jouw pakket zit.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
morgenvroeg snel bellen en direct naar schadebedrijf.
Ik heb allrisk bij Achmea dus zal wel loslopen denk ik
Ik heb allrisk bij Achmea dus zal wel loslopen denk ik
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
WOW, da's echt klöte!!! Heb het zelf ook eens meegemaakt met een leasebak, toen ook helemaal onder de deuken. Hoop dat niet weer mee te maken. Ik hoop dat ze hem weer helemaal strak krijgen! Echt zonde dit...
"Orange is the happiest color!"

- speedy
- NMC Legend
Bericht
lease bak zou me geen ruk interesseren maar eigen auto is wel erg maar ben er van overtuigd dat het straks wel weer goed komt
- 2Kaatjes
- Be Mini
- speedy
- NMC Legend
Bericht
op de filmpjes vallen alle deukjes niet eens op want in het echt lijkt het hele ding total loss 

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is bizar gewoon Daiel, wat een deuken joh! Hopelijk gaan ze het voor je oplossen
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Bizar man. succes met de afhandeling 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht 
kun je een keer een andere wagen met pech zienCasper schreef:Bizar man. succes met de afhandeling

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even kijken bij de bijzondere voorwaarden op je polisblad. Soms is het met een eigen risico meen ik. Bij WA wordt het nagenoeg niet gedekt, maar dat heb je niet.
Dat idd.Robert schreef:Bij WA-plus en All-Risk (Volledig casco) is natuurschade vaak wel verzekerd. Maar het kan dus per verzekering verschillen... Dus effe controleren of natuurschade in jouw pakket zit.
Even kijken bij de bijzondere voorwaarden op je polisblad. Soms is het met een eigen risico meen ik. Bij WA wordt het nagenoeg niet gedekt, maar dat heb je niet.

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sterkte en suc6 met afhandeling.
Gelukkig heeft hagelbui mijn wijk en beide Mini's overgeslagen. Heel veel schade in Apeldoorn gisteravond.
Gelukkig heeft hagelbui mijn wijk en beide Mini's overgeslagen. Heel veel schade in Apeldoorn gisteravond.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah shit man.
Dat is flink balen, hopelijk lossen ze het netjes op voor je en staat ie er straks weer bij als nieuw.

Dat is flink balen, hopelijk lossen ze het netjes op voor je en staat ie er straks weer bij als nieuw.

Save a tree, eat a beaver

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Wat balen dit, Daiel! Hopelijk is het goed te herstellen! Succes met de afhandeling.
Onze sponsors