Ennuh.. Als iemand ook nog een NewMINIclub sleutelhanger weet te liggen...

Sowieso geen gek idee om te doen!the blue lobster schreef: Ruik ik een GP meet, en allemaal andere MINI's in Nijmegen?
coendek schreef:wel jammer van een "1tje" op het kenteken krijgt
Die meet gaan we doen! Ik ga eens brainstormen over een mooie locatie hier in de buurt, kunnen die MINI-gekken uit Nijmegen en omgeving ook aansluitenthe blue lobster schreef:Had je voor de aankoop al even gesproken.![]()
Het is um dus geworden.![]()
Maar het is ook een lang gekoesterde wens van je.![]()
Nogmaals gefeliciteerd en welkom bij het "GP Broederschap"![]()
Ruik ik een GP meet, en allemaal andere MINI's in Nijmegen?
Wijnfort!Baseman schreef:Eind augustus is Sjaak met vakantie Richard en is ook de Strijp S Foto meet in EInhoven.
September staat nog niks volgens mij, maar was er vorig jaar toen niet ergens ook een grote (dijken) rit die erg druk bezocht was?
Sponserd by Mini dealer, dat staat me nog wel bij, maar geen idee meer hoe het plaatsje heet waar het verzamelpunt was.
Shag schreef:Die meet gaan we doen! Ik ga eens brainstormen over een mooie locatie hier in de buurt, kunnen die MINI-gekken uit Nijmegen en omgeving ook aansluitenthe blue lobster schreef:Had je voor de aankoop al even gesproken.![]()
Het is um dus geworden.![]()
Maar het is ook een lang gekoesterde wens van je.![]()
Nogmaals gefeliciteerd en welkom bij het "GP Broederschap"![]()
Ruik ik een GP meet, en allemaal andere MINI's in Nijmegen?![]()
Voor wat betreft de kentekenplaten heb ik dit nagevraagd, ik kan desgewenst de oude kentekenplaten 'gewoon' terugkrijgen zonder duplicaatcode. Dit aangezien de oude toentertijd zijn vernietigd voor de export en nu dus 'vrij' zijn. Duplicaatcode komt er alleen op ingeval er sprake is van vermissing of diefstal. Zelf vind ik het ook leuker om de oorspronkelijke platen weer erop te krijgen in plaats van de nieuwe reeks, het is en blijft immers een GP uit 2006 vandaar. Uiteraard met opgelegde letters én (voor wat betreft de achterkant) gemonteerd op een houder met NewMINIclub referentie..![]()
Dat meende ik ook gelezen te hebben.peter schreef:Is dat zo? Platen/kentekenbewijs zijn bij export toch gewoon netjes ingeleverd... Waarom zou je dan een 1-tje op de plaat krijgen? En anders ff een lapje thinner over het 1-tje heen halen.
coendek schreef:wel jammer van een "1tje" op het kenteken krijgt
Er zijn een aantal die even naar de Alpen gaan voor 7 dagen om 25 bergpassen te killen. Waaronder de crew van de september rit. Die zit volledig in de Alpen.Baseman schreef: September staat nog niks volgens mij, maar was er vorig jaar toen niet ergens ook een grote (dijken) rit die erg druk bezocht was?
Sponserd by Mini dealer, dat staat me nog wel bij, maar geen idee meer hoe het plaatsje heet waar het verzamelpunt was.
Onze sponsors