Eerst maar even voorstellen, mijn naam is Remco, kom uit omgeving Den Haag en sinds een aantal weken de trotse bezitter van een zwarte Mini Cooper S Sidewalk uit 2007.
Nu de kinderen al een tijdje de deur uit zijn en we niet zo heel veel meer hoeven te rijden maar toch de mogelijkheid wilde om 4 personen te vervoeren (kleinkinderen) werd de zoektocht gestart. Het moest ook een wat kleinere auto worden. Dan blijft er weinig keus over, zeker als je ook nog eens een leuk model wil. Dus, na wat zoekwerk, de BMW 535d station eruit en een R52 Cabrio Cooper S erin.
Heerlijk compacte, vlotte, prachtig uitziende (zwarte buitenkant en bruin leder van binnen) volledig uitgeruste auto. De mooie, in mijn ogen, 18" velgen vond ik in eerste instantie wat teveel van het goede maar tijdens het rijden valt het heel erg mee. Alleen op slecht wegdek is het gewoon tanden op elkaar maar daar heb je eigenlijk met de mini niets te zoeken, De Ardennen in en glad asfalt met veel bochten, zalig met het kapje open. Dat hebben we dan ook maar gelijk het eerste weekend gedaan.
Heb nog even overwogen om het nieuwe model aan te schaffen maar als ik eerlijk ben vind ik de nieuwe mini's niet echt een "mini" meer. Wat zijn die dingen groot!!!. Daarboven wilde ik een mechanische compressor maar dat heeft te maken met de probleemjes die ik met de BMW heb gehad.
Maar goed, ik heb al aardig wat informatie uit dit forum kunnen gebruiken maar er is nog genoeg te lezen.
Foto's zal ik nog plaatsen. Heb eigenijk nog geen goede genomen.
Mvg
Wilco
MiniSidewalkr52 Even voorstellen
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: MiniSidewalkr52 Even voorstellen
Welkom Wilco en gefeliciteerd met de aankoop van jullie cabbie.
Foto's zien we hier idd graag, dus gauw een paar leuke foto's maken en hier posten he.
Veel veilige km's gewenst en wellicht tot ziens op 1 van de meetings of ritten
Foto's zien we hier idd graag, dus gauw een paar leuke foto's maken en hier posten he.
Veel veilige km's gewenst en wellicht tot ziens op 1 van de meetings of ritten

- jancooper
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: MiniSidewalkr52 Even voorstellen
Sinds twee weken in het bezit van een Cooper S r53 super trots en wat een genot!
Vorige auto was een A4 avant en wilde nu wel eens wat anders lekker sportief.
En nu lid bij de mini club wat zijn ze gaaf en allemaal een eigen karakter.
Gr Jan
Vorige auto was een A4 avant en wilde nu wel eens wat anders lekker sportief.
En nu lid bij de mini club wat zijn ze gaaf en allemaal een eigen karakter.
Gr Jan
Onze sponsors