Speedy Coupe JCW
- Schroefie
- NMC Staff

- Contacteer:

Bericht
Re: Speedy coupe JCW--> new mod
Er valt best nog wat delen te vervangen door Carbon, middenconsole, Piano zwarte dash delen vervangen door Carbon, die is nog lang niet klaar Daniel
.Is en blijft een mooie coupe Daiel 
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
achterspoiler, middenconsoleSchroefie schreef:Er valt best nog wat delen te vervangen door Carbon, middenconsole, Piano zwarte dash delen vervangen door Carbon, die is nog lang niet klaar Daniel.Is en blijft een mooie coupe Daiel

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Daniel_S
- NMC Moderator

- Contacteer:
Bericht
Hahaha gelukkig nog mogelijkheden genoeg. Anders verzinnen we met z'n allen toch wat nieuws?
- speedy
- NMC Legend

Bericht
piano dash heb ik ook aan gedacht in carbon maar de deuren hebben wel piano lak dus dat loopt nu mooi door en dan niet meer .....
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht

Tsjaad dan ook maar de eclipse vervangen voor de carbon variant dan loopt je dash mooi door naar je deuren en hebt al de handgrepen dus dan is alles mooi 1 geheelspeedy schreef:piano dash heb ik ook aan gedacht in carbon maar de deuren hebben wel piano lak dus dat loopt nu mooi door en dan niet meer .....

- CooperRob
- Nieuwsgierig

Bericht
Ik ben niet van het carbon, maar hoe ziet een, als dat mogelijk is, een carbonnen toetert eruit?
- Jer84
- Bijna verslaafd

Bericht
Auto ziet er weer goed uit! Geen deuken in de carbon delen? Door de hagel?
Het carbon van jouw stuur is geen OEM zeker? Ik bedoel die lijnen lijken anders te lopen.
Maar verder
Het carbon van jouw stuur is geen OEM zeker? Ik bedoel die lijnen lijken anders te lopen.
Maar verder

- speedy
- NMC Legend

Bericht
carbon/kunstof krijg je geen deuken in door hagel net als dakspoiler en bumpers die zijn ook allemaal onbeschadigd gebleven.
Onderste stuurkapje is oem en de twee bovenste niet want die bestaan niet oem voor mfs .
Ik heb de onderste ook wel imi maar vind dit best bij elkaar passen ondanks dat de wave anders loopt.
overigens loopt de wave van de oem spiegelkappen links en rechts ook niet gelijk.
Onderste stuurkapje is oem en de twee bovenste niet want die bestaan niet oem voor mfs .
Ik heb de onderste ook wel imi maar vind dit best bij elkaar passen ondanks dat de wave anders loopt.
overigens loopt de wave van de oem spiegelkappen links en rechts ook niet gelijk.
- speedy
- NMC Legend

Bericht
wave van andere carbon kapje gaat ook andere kant op net als de oem

- Jer84
- Bijna verslaafd

- ajede
- Volledig MINI minded!

- Beetle
- Mod virus alert!

- Robert
- NMC Moderator

Bericht
yep, weave it is! ... maar dan ook verschil in 1K, 3K, 6K, 12K, en verschil in twill, plain, 5HS of wasp weave of je hebt UD.

Onze sponsors