En nee, da's geen Porsje maar 1 van de Artec's. Had er eentje gepast en ik dacht dat ik er een foto van gemaakt had, maar ik heb blijkbaar niet afgedrukt ofzo. Staat iig niks om m'n foon..
Inmiddels weer wat mod's gescoord waaronder een M7 CAI, volledig leren Recaro (1st gen) cabrio interieur (verwarmd en Recaro achterbank) en ik heb een set wielen op het oog. Daarnaast nog een standaard Cooper S achter en voor bumper zodat we af met toe ens wat anders kunnen gaan proberen.
Ik weet nog niet of ik het Recaro interieur hou, of de Sparco's. 1 van beide sets gaat iig in de verkoop, dus mss als er mensen zijn die een voorkeur hebben... Meld je maar
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Nog steeds met wielen bezig, al wel iets concreter maar nog niks definitiefs. More to follow
Meanwhile modden we een beetje verder. Gisteren eindelijk het pakketje van Marcel binnengekregen met LED achterlichten en de GTT OCC.
Allereerst de achterlichten. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het een vooruitgang vind maar we kijken het even aan.
Voor:
Na:
Vervolgens getracht de GTT OCC installeren. Even het www geïnformeerd over hoe en wat en wat blijkt; eigenlijk past het niet op een cabrio omdat een cabrio twee verstevigingsstangetjes heeft precies op de plek waar de OCC zou moeten komen. Lekker weer, mss dat ik dat soort dingen beter van te voren uit kan zoeken. Maar goed, na wat speurwerk van wat MINI vrienden bleek dat er een paar gastjes in de UK het wel gelukt was en wat zij kunnen, kunnen wij ook tenslotte. Dus. Nagedaan en gelukt.
De situatie:
De plek waar hij moet komen. De steun komt op de massa-aansluiting. En daar zit dus net dat cabrio stangetje voor. Makkelijkste zou zijn om dat stangetje weg te halen maar dat wil ik niet;
Dus na wat buig-, trek- en vooral veel vloekwerk is het dan toch gelukt.
Resultaat:
En volledig aangesloten:
Kortom; ik ben weer een gelukkig mensch
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Iedere auto met recirculerende carterontluchting heeft hier last van. Bij een R53 gaat er dan iig nog benzine door inlaat/cilinderkop, bij de R56 met z'n directe injectie is dat niet het geval.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Vandaag in Duitsland een zgan Recaro interieur opgehaald, incl Recaro achterbank. Maar dus nu de vraag, welke ga ik houden. De JCW Sparco's of de Recaro's.... Wat een dillema zeg..
Plaatje (en ja, "Emily" gaat nog van de hoofdsteunen af natuurlijk)