Hierbij maar eens even mijn auto showen.... ik ben nl al een tijdje actief op het forum maar heb nooit de 'show your ride' ingevuld.
Hierbij allereerst maar eens wat foto's van mijn auto. Het gaat hier om een cooper s (R56) bj 2007 met 89000km. Ik heb de auto gekocht bij autobedrijf Wim Prins in Nunspeet en mijn andere mini cooper (R50) uit 2003 ingeruild.

Toen ik de auto kocht was het een cooper s met een Chili pakket. Half leren bekleding, deur en dashboard in Matt Grey, Chrome line in en exterieur, en heb de 18 inch wielen overgezet van me oude mini cooper. En heb een 17 inch winterset er nu onder.
En toen ............ kwam ik terecht op het mini forum waar ik "speedy" leerde kennen. Vervolgens kreeg ik net als hem het "MOD" virus te pakken. Inmiddels heb ik de volgende zaken al vervangen of aangepast:
Originele FJCW uitlaat er onder gekocht.

Origineel JCW sportstuur half leer half alcantara. Ook gelijk maar het oem jcw carbon kapje gekocht en zwarte bedieningsknoppen.

Originele JCW carbon/alcantara versnellingspook erin gezet.

Originele JCW handremgreep erin gezet.

Nieuw interieur vol leder lounge zwart met witte pinnig.

Nieuwe deurpanelen met dashboard panelen met Black checkered flag.

Works led verlichting in onderkant deuren

Originele chromen verstralers geplaatst.

Originele JCW big Brake kit geplaatst.

En een alta korte antenne.

En misschien deze stoelen uit me moeders coupe omruilen met mijn stoelen.

En nog natuurlijk de forge blow off valve.
En zo staat de auto er nu bij.

Volgens mij zal ik vast nog wat dingen zijn vergeten. En als je je dan bedenkt dat ik de auto net 4 maanden heb denk ik van........ pppppfff ik lijk wel gek!!
Wat moet er nog gebeuren om hem helemaal "af" te krijgen zoals ik wil? Nou nog genoeg in ieder geval haha.
Ps: sorry voor de vieze auto maar komt door het fijne weer haha.