Hoi ik las dat je nadacht over zonneschermen die zijn er wel maar voor je achterruit bestaat deze uit twee delen.
Ik ga nu ook me ramen laten tinten.
PS wel vet die velgen
Heb net de OEM schermen besteld bij Ekris. Achterruit uit één deel. De privacy shades bestaan idd uit twee delen. Dat wilde ik absoluut niet.
Ook meteen een klein pikkie voor op het dak besteld mod-virus begint weer toe te slaan
Als je meer PK's wil zou ik een 15% of 17% nemen, afhankelijk van je gebruik, een cold-air intake lekker zelf knutselen - zo moeilijk is dat niet en dat bespaart je weer flink tov een M7 oid, de standaard IC houden en wel voor de CatCams 469 nokkenas gaan. Liefste ook met minimaal 380 cc injectoren, want de 330's houden niet van meer dan een kleinere pulley. Oh ja, en software van Beek zou ik ook niet doen.
@Daveke, ben ook wel benieuwd naar je advies over zelf knutselen van een CAI. Ben wel in voor een beetje knippen en plakken
Je schrijft dat je de software niet bij Beek zou doen... waarom niet en waar dan wel?
En hierbij ff een snel plaatje van de R90's... Ben er helemaal blij mee!
Before:
► Laat Spoiler zien
After:
En dan nu de vraag wat te doen met de S spokes. Dat worden de winterschoenen. Moeten opgeknapt worden (veel stoeprandschade), maar ik weet nog niet welke kleur ik zal doen en wat voor een soort lak... poederen of natlakken... Gelukkig alle tijd om daar eens goed over na te denken
Over Beek software heb ik al vaak genoeg iets gezegd.. Lees het topic eens na met alle motor-tuning dan zie je dat ik iets uiteenzet over flash-software vs custom software, iets over : niet elk motorblok is hetzelfde, dus flash chippen (wat Beek doet) is nooit optimaal. Als je dan ook nog eens een 330 cc injector erin laat zitten die bij een 17% pulley al op 100% van zn duty cycle draait en daardoor andere nevelpatronen krijgt snap je waar ik heen wil. Lambdawaardes blijven wel goed, maar je nevelpatroon kan irregulair worden en daar kan grote schade door ontstaan.
Thnx voor de info Daveke! Kan me wel in opinie vinden. Met name op het moment dat je het maximale eruit wilt halen.
Op dit moment is dat voor mij niet zo. Ik ben vooralsnog niet van plan om grote bedragen neer te tellen voor extra pk's.
De uitleg van de DIY CAI ga ik eens grondig doornemen... lijkt me wel wat!
Ik liet een vriend van me de nieuwe velgen zien en meteen kreeg ik terug dat het tijd werd om te verlagen oordel zelf... lijkt mij ook
► Laat Spoiler zien
Zonder verlaging:
mét verlaging:
Een setje Eibach pro verlaagt een cm of drie... maar eens uitzoeken.