Pandalook Klinkt alsof er hier al wel een paar voorbij gekomen zijn die er zo uitzien.
Kan me goed voorstellen wat je bedoelt... denk niet dat het echt ten goede van het stoere uiterlijk komt.
Gydo, even snel wat in elkaar geflanst, alles behalve mooi maar geeft je wel meteen een indruk. Kleur is een beetje moeilijk bepalen door de vele schitteringen van de motorkap op je foto. Ik persoonlijk zou ook de ringen in de kleur van de carrosserie spuiten maar smaken verschillen dus gewoon lekker doen wat je zelf het mooist vindt.
Maar ben het wel met je eens dat de zwarte ringen niet goed tot hun recht komen.
Ik zou twijfelen tussen de chromen ringen en de in kleur gespoten ringen.
Is het in kleur spuiten van de scoop niet een idee?
Ik zou het icm met je deurgrepen,beltline ,wielen enz gewoon zo laten als dat het is
en evt. je scoop in de kleur van de auto spuiten.
zwarte randen om de lampen staan icm zilveren lamp interieur idd als een panda.
Sorry Pboy maar bij jou zou het met de blacklines ook veel dikker staan
Het is dat het zo'n dikke bak is dat je denkt "het staat mooi" maar maak de koplampen maar is donker met een photo shopje
Inderdaad geldt dit ook voor Gydo, mocht hij zwarte koplampen hebben dan zouden de ringen best zwart mogen zijn, de scoop zwart en de gril ook in zwart vind ik persoonlijk wel mooi dus blijft het een kwestie van persoonlijke smaak. Ik heb mijn ringen in de kleur van de carrosserie laten spuiten en dan moet je rekening houden met ongeveer 20 euro per deel als je het uit besteed. Je kunt het natuurlijk ook zelf spuiten en je kunt je carrosserie lak tegenwoordig ook in een spuitbus verkrijgen alleen zijn die busjes ook niet echt goedkoop waardoor ik besloten had om het uit te besteden.
Zo veel opties! Hahaha. Ik zal is een foto maken waar het dak ook op staat. Het staat nu best raar omdat je alleen de motorkap ziet en niet het lichtere dak. Denk dat ik het eerst is een tijdje aan kijk zo.
Parklane Cooper S Bastuck cat back, Eibach -3cm, 18" Evolution S038, GoGarage37 sticker tjoening!