Speakers voor R50
- vamstel
- Leerling Mini lid
Bericht
Speakers voor R50
Ik ben opzoek naar 2 speakers voor in mijn mini waar kan ik die het beste zoeken iemand opties? Ik hoor het graag.
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Speakers voor R50
Bedoel je de voorste of achterste? En bedoel je de originele of nieuwe achteraf inbouw van bijv. Pioneer?vamstel schreef:Ik ben opzoek naar 2 speakers voor in mijn mini waar kan ik die het beste zoeken iemand opties? Ik hoor het graag.

- vamstel
- Leerling Mini lid
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb laatst de originele achterste eruit gehaald. Waren 15watt per stuk. Heb nu Pioneer erin van 330 watt per stuk achter. Voor nog geen tijd voor gehad. Maar even je deurpaneel eraf halen en dan zou ik andere erin doen. Die originele zijn waardeloos

- vamstel
- Leerling Mini lid
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Link van?vamstel schreef:Ja dat kopt, kan je misschien een link doorsturen?

- Timini
- Be Mini
Bericht
Ik heb recent ook de voorspeakers vervangen maar houdt rekening met de diepte van de speakers en de diepte van de deur. Ik heb 2 plastic ringen bij besteld om het passend te krijgen. Je kunt ook evt iets van mdf in elkaar knutselen.

- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb er geen foto van, maar het is het model Pioneer-TS-A6910. Ze pasten niet goed in de gaten, want ze waren iets groter. Qua diepte zou het moeten passen, maar het ijzer tussen de magneet en de speaker liep bol. Maar heb ze met een langere schroef in de originele gaten vastgezet.
Heb het front wel van de speaker gehaald
Heb het front wel van de speaker gehaald

- vamstel
- Leerling Mini lid
Bericht
En wat ga je er voor in zetten?Timini schreef:Ik heb recent ook de voorspeakers vervangen maar houdt rekening met de diepte van de speakers en de diepte van de deur. Ik heb 2 plastic ringen bij besteld om het passend te krijgen. Je kunt ook evt iets van mdf in elkaar knutselen.
- vamstel
- Leerling Mini lid
Bericht
Welk merk speakers heb je gebruikt als ik vragen mag?Timini schreef:Ik heb recent ook de voorspeakers vervangen maar houdt rekening met de diepte van de speakers en de diepte van de deur. Ik heb 2 plastic ringen bij besteld om het passend te krijgen. Je kunt ook evt iets van mdf in elkaar knutselen.
- Timini
- Be Mini
Bericht
Ik heb een setje 1-weg speakers van Alpine besteld via ebay.de was 4 tientjes kwijt incl verzendkosten in dld. Ik hoef geen enorm dikke geluidsinstallatie in mn MINI dus dit volstaat prima.
Daarnaast heb ik 2 plastic ringen van caliber gekocht bij de mediamarkt.
Plaatsen is echt een eitje; deurpaneel eraf schroefjes van de speakers er uit, nieuwe speakers incl ringen er in en paneel er weer op. Wel ff het plastic van de stekkers van de bedrading er af halen en de stekkertjes op de juiste manier aansluiten!
Daarnaast heb ik 2 plastic ringen van caliber gekocht bij de mediamarkt.
Plaatsen is echt een eitje; deurpaneel eraf schroefjes van de speakers er uit, nieuwe speakers incl ringen er in en paneel er weer op. Wel ff het plastic van de stekkers van de bedrading er af halen en de stekkertjes op de juiste manier aansluiten!

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors