En fijn dat je het kon oplossen met die foutmeldingen.
Rianne's EG Cooper SD cabrio - New rims P42
- Pboy_007
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Re: Rianne's EG Cooper SD cabrio - RECARO! P21
Heel mooi die stoelen
My Thunder Grey!

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Beetje klussen en doen. Zoals t hoort. Lekker zelf doen allemaal!
Helemaal waar!Batje schreef:Haha super fijne stoelen
En herkenbaar met ries en mij dit.
Beetje klussen en doen. Zoals t hoort. Lekker zelf doen allemaal!
Heb je trouwens al uitgevonden hoe ze lager kunnen?Echt sinds ik ze heb. Wil.ik nooit meer andere stoelen....
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Pim_E
- Mod virus alert!

Bericht
Rara wie kwam ik tegen op de snelweg richting Schiphol. Mijn collega was onder de indruk Rianne! Mooi even gezwaaid 
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hahaha, oooooh jij was dat! Door het getoeter dacht ik idd wel met een bekende te maken te hebben, maar je collega herkende ik natuurlijk niet. Dus ik dacht uiteindelijk gewoon fans te hebben 
Vanmorgen bij de trajectcontrole op de A4 werd ik ingehaald door een F55 JCW. Hij liet expres even de uitlaat knallen toen ie me inhaalde. Daarna was ie ook expres aan het knallen toen ie voor me reed, helemaal toen ik m'n beide duimen in de lucht stak! Hahaha
Na de trajectcontrole even een stukje achter elkaar aan geknald (hij liep net een klein beetje uit, ik redde het net niet
). Toen ik de afslag naar de A13 moest hebben hield ie even in om nog even te kunnen zwaaien (medewerker MINI Nederland?).
Dit soort momenten zorgen altijd voor een enorme grijns op m'n gezicht.

Vanmorgen bij de trajectcontrole op de A4 werd ik ingehaald door een F55 JCW. Hij liet expres even de uitlaat knallen toen ie me inhaalde. Daarna was ie ook expres aan het knallen toen ie voor me reed, helemaal toen ik m'n beide duimen in de lucht stak! Hahaha
Na de trajectcontrole even een stukje achter elkaar aan geknald (hij liep net een klein beetje uit, ik redde het net niet
). Toen ik de afslag naar de A13 moest hebben hield ie even in om nog even te kunnen zwaaien (medewerker MINI Nederland?). Dit soort momenten zorgen altijd voor een enorme grijns op m'n gezicht.

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Shag
- Volledig MINI minded!

- Pim_E
- Mod virus alert!

Bericht
@Shag ik was met de BMW hoor 
@Rianne, een BMW Einer met een haai achterop, dat ben ik
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
èn handwas sticker volgens mij
Met haaiPim_E schreef:@Shag ik was met de BMW hoor
èn handwas sticker volgens mij MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
sjaak doelde op het 2e gedeelte van het verhaal denk ik Pim!Pim_E schreef:@Shag ik was met de BMW hoor
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Gespot op streetview

Nog helemaal standaard en op het Duitse exportkenteken

Nog helemaal standaard en op het Duitse exportkenteken

Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Da's lollig 
MINI Dubman '07 PureSilver

- Shag
- Volledig MINI minded!

- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Rianne's EG Cooper SD cabrio - 1 jaar samen P24
Gisteren was het 1 jaar geleden dat ik de cabbie kocht.
33.000 km gereden
Gemiddeld verbruik 1:17,5
Minst zuinige tank: 1:15,8
Meest zuinige tank: 1:18,8
(verbruik bijgehouden per tank, niet volgens de boardcomputer)
Jammer dat ik geen always open timer heb, want ik ben erg benieuwd wat die aan zou geven.
33.000 km gereden
Gemiddeld verbruik 1:17,5
Minst zuinige tank: 1:15,8
Meest zuinige tank: 1:18,8
(verbruik bijgehouden per tank, niet volgens de boardcomputer)
Jammer dat ik geen always open timer heb, want ik ben erg benieuwd wat die aan zou geven.
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- speedy
- NMC Legend

Bericht
wow mooie verbruik cijfers 
ik rijd 1/9 dus zo'n sd zou eigenlijk beter zijn voor mij want rijd ook best veel.

ik rijd 1/9 dus zo'n sd zou eigenlijk beter zijn voor mij want rijd ook best veel.
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Haha, en het rijdt zo fijn
Ik ben ook erg tevreden met het verbruik (met de Dubman had ik zelfs gemiddeld 1:19,2) En dan rij ik nu nog niet eens zuiniger met de tuning, omdat ik nog teveel aan het spelen ben met het nieuwe vermogen

Ik ben ook erg tevreden met het verbruik (met de Dubman had ik zelfs gemiddeld 1:19,2) En dan rij ik nu nog niet eens zuiniger met de tuning, omdat ik nog teveel aan het spelen ben met het nieuwe vermogen
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
Onze sponsors