R53 passagiersraam auto up
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- vamstel
- Leerling Mini lid
- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Re: R53 passagiersraam auto up
Dat is me wat te veel gedoe hoor... daar komt volgens mij best wat bij kijken om zo'n pano dak achteraf te plaatsen. Zagen, kitten, electro... noem maar op.
► Laat Spoiler zien
- mala
- One wheel wonder
Bericht
Ik ga dit ook in elkaar zetten dit weekend. Zie echter dat voor facelift de how tot van de originele bron anders is! Daar moet je twee capacitors gebruiken, pre facelift eentje. Iemand hier ervaring mee of kan bevestigen of dit daadwerkelijk zo is?
- mala
- One wheel wonder
Bericht
Gisteren ingebouwd en het werkt!! Voor de R53 facelift heb ik nog twee modules liggen, kant en klaar, voor 15 euro inc verzenden te koop. Hoor graag of er intereese is, komen in een nette zwarte behuizing met lange kabel. Er zit verschil in de module voor facelift en prefacelift.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh dat wil ik wel!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Als het toch ook in een pre facelift zou kunnen wil ik dit ook wel. Wat is het verschil?

- mala
- One wheel wonder
Bericht
Capacitor is daar anders voor. Wellicht heeft dat met motor vermogen te maken hebben? Dit dingetje houdt wat seconden stroom vast waardoor het raam kan sluiten. Enig minpunt is dat je niet na bijv. halverwege stoppen weer direct door kan. Verder doet hij het top.
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Gr,
Jermaine
Wat bedoel je met niet direct door kan? Na een paar seconden wel?mala schreef:Capacitor is daar anders voor. Wellicht heeft dat met motor vermogen te maken hebben? Dit dingetje houdt wat seconden stroom vast waardoor het raam kan sluiten. Enig minpunt is dat je niet na bijv. halverwege stoppen weer direct door kan. Verder doet hij het top.
Gr,
Jermaine

- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Misschien is er met verandering van de capaciteit van de condensator het tijdsverloop te "regelen".
Hoe hoger de capaciteit de langer het duurt, als ik het verhaal goed begrepen heb.
Zie hier.Door de eenvoudige uitvoering van deze mod is het zo dat als de schakelaar eenmaal kort omhoog is gedrukt, de schakelaar (elektronisch) zo'n 6 seconden ingedrukt blijft. De beweging van het raam kan wel gestopt worden door de schakelaar naar beneden te drukken maar het raam gaat pas weer naar beneden (of boven) als er 6 seconden niets met de schakelaar gedaan wordt.
Misschien is er met verandering van de capaciteit van de condensator het tijdsverloop te "regelen".
Hoe hoger de capaciteit de langer het duurt, als ik het verhaal goed begrepen heb.
- mala
- One wheel wonder
Bericht
Ja daar kun je wat aan doen maar die tijd is normaal nodig om weer volledig te sluiten. Kleinere cap erin in dan is er onvoldoende tijd van volledig beneden tot boven
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Daar heb je gelijk in Mala.
Just a thought, als je via de schakelaar als je die op "naar beneden" drukt de elco kortsluit dan ben je van die 6 seconden af toch?
Geen idee of dat sowieso mogelijk is.
Ron.
Just a thought, als je via de schakelaar als je die op "naar beneden" drukt de elco kortsluit dan ben je van die 6 seconden af toch?
Geen idee of dat sowieso mogelijk is.
Ron.
Onze sponsors