Shag's JCW GP #1244
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Re: Shag's JCW GP #1244
wat een schijthokken! 
wat een schitterend exemplaar heb jij Sjaak!
ziet er goed uit en verwacht dat ie alleen maar beter zal worden

wat een schitterend exemplaar heb jij Sjaak!

ziet er goed uit en verwacht dat ie alleen maar beter zal worden

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er komen binnenkort heel wat dikke JCW goodies op! Daarover ergens eind deze week/begin volgende week meer
@ Stefan: kleine kans aangezien ik de GP niet veel zal gebruiken, maar aan de plofjes zul je hem in elk geval horen naderen.. Man wat klinkt dat leuk

@ Stefan: kleine kans aangezien ik de GP niet veel zal gebruiken, maar aan de plofjes zul je hem in elk geval horen naderen.. Man wat klinkt dat leuk

- Gp0029
- Mod virus alert!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
- JCW carbon pookring
- JCW carbon stuur afdekkapje
- JCW veerpootbrug
- JCW lederen dashboard
- JCW lederen downtubes
- Metersetje (OEM, voltmeter + olietemperatuur).
JCW shiftlight, stuur, carbon pook en handrem zitten er al in, geloof dat ik dan zo'n beetje alles wel compleet heb
Ga later nog wel de zijverlichting aansluiten, dan is ie helemaal af
- JCW carbon bekerhouder ringenGp0029 schreef:He Shag kom is door met die lijst goodies????
- JCW carbon pookring
- JCW carbon stuur afdekkapje
- JCW veerpootbrug
- JCW lederen dashboard
- JCW lederen downtubes
- Metersetje (OEM, voltmeter + olietemperatuur).
JCW shiftlight, stuur, carbon pook en handrem zitten er al in, geloof dat ik dan zo'n beetje alles wel compleet heb

Ga later nog wel de zijverlichting aansluiten, dan is ie helemaal af

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Zijverlichting kun je aansluiten zonder hulpmiddelen als je de stadsverlichting laat vervallen. Stekkertjes passen op elkaar. (alleen bij APK moet het weer even terug als ze opletten tenminste)
Hoe kom je in godsnaam aan een JCW lederen dashboard?? en ik ben ook al tijden op zoek naar een meterset.... mooie delen om te monteren mooi mooi mooi
Hoe kom je in godsnaam aan een JCW lederen dashboard?? en ik ben ook al tijden op zoek naar een meterset.... mooie delen om te monteren mooi mooi mooi

Onze sponsors