Iets wat lekker in de hand ligt .. ?Ginoceros schreef:![]()
2 kleine jcw goodies onderweg, zullen vgl week wel binnenkomen
![]()
De 2 liter SD van Peet - The End
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: De 2 liter SD van Peet en Che
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
enne .... d'r is zoveel dat lekker in de hand ligt ....
you funny guy you .....coendek schreef:veren er al onder?

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
(.)(.) sorry was de letters op me toetsenbord ff kwijt ...
Maar ja, die zijn er dan weer niet in een jcw uitvoering
Ginoceros schreef:you funny guy you .....coendek schreef:veren er al onder?
(.)(.) sorry was de letters op me toetsenbord ff kwijt ...
Maar ja, die zijn er dan weer niet in een jcw uitvoering

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Mooi mooi mooi Che, idd weer werk aan de winkel, zal hem goed doen die veren 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja we zullen um us lekker wat veren in de reet duwen

Ik mocht um vandaag ff meenemen naar Eindhoven enne ... wat heeft dat ding een lekker koppel zeg ... ff op dat gaspedaal en je spuit weg !!
Wat je wel merkt is dat er een zware 2liter diesel voorin ligt en dat icm met de elektrische stuurbekrachtiging voelt niet helemaal fijn maar wellicht dat dat met de verlaging icm wat andere truukjes nog beter te krijgen is.
Hij wordt dus echt niet getuned want dan gaat het hier boetes regenen !!
Wel ooit nog kijken of het dieselroetpartikelfilter eruit te halen is want soms blijft ie na uitzetten nog een tijd nalopen (regenereren) en dat mot ik nie hebbuh nie !!!
Baseman schreef:Mooi mooi mooi Che, idd weer werk aan de winkel, zal hem goed doen die veren
Ja we zullen um us lekker wat veren in de reet duwen

Ik mocht um vandaag ff meenemen naar Eindhoven enne ... wat heeft dat ding een lekker koppel zeg ... ff op dat gaspedaal en je spuit weg !!
Wat je wel merkt is dat er een zware 2liter diesel voorin ligt en dat icm met de elektrische stuurbekrachtiging voelt niet helemaal fijn maar wellicht dat dat met de verlaging icm wat andere truukjes nog beter te krijgen is.
Hij wordt dus echt niet getuned want dan gaat het hier boetes regenen !!
Wel ooit nog kijken of het dieselroetpartikelfilter eruit te halen is want soms blijft ie na uitzetten nog een tijd nalopen (regenereren) en dat mot ik nie hebbuh nie !!!
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Nondeju zeg wat gaat het weer hard hier. Let ik weer effe niet op..... Dat je nog tijd hebt om te gaan werken
Lucky 7 

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Ben zó benieuwd naar de veren en het comfort. Ben blij dat je nu wel begrijpt vwb wegligging......
Lucky 7 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Ervaring met de veren heb je al met je vorige Mini, niet dat dit helemaal hetzelfde zal zijn, maar het zou ook weer niet een wereld van verschil mogen zijn.
Wat is het verschil in kilo's tussen een R56 S en een SD, weegt dat zoveel meer dan?
Wat is het verschil in kilo's tussen een R56 S en een SD, weegt dat zoveel meer dan?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nog niet eens naar gekeken Jos maar het motorblok is de dikke 2 liter van BMW die wel een stuk meer zal wegen dan het 1600 PSA blokje. Hele motorruimte zit volgebouwd. Begreep van een kenner dat dit blok in de Mini geknepen is en in de BMW standaard al iets van 193 pk geeft ?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
FF snel achterklepje van Beltline voorzien maar werd al snel te donker ... iets lastiger dan bij R53 omdat de strip breder is.
Naakt

Zwart

Enne Jos .... idd een carbon jcw pookje en handrem gescoord. Heb er destijds in de 1e R53 zo van genoten dus nu weer !!
Naakt

Zwart

Enne Jos .... idd een carbon jcw pookje en handrem gescoord. Heb er destijds in de 1e R53 zo van genoten dus nu weer !!

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Raijko van dit forumPboy_007 schreef:Waar kun je die beltline kopen ?
Onze sponsors