De 2 liter SD van Peet - The End
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Re: De 2 liter SD van Peet en Che
Ziet er weer erg gaaf uit! Het blijft transformeren ;-) Hoogte erg mooi zo. Beetje jaloers? Hebberig? Ik?
Lucky 7 

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Jaloers op de handen en het technisch inzicht en hebberig? Ja hoor, best wel: wil ik ook!
Lucky 7 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik wijs je morgen wel hoe je moet plakken, kan ik tenminste mijn rug sparen

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Beltline zit daar bij mij ook niet helemaal lekker, maar laat hem voor de winter toch lekker zo zitten.
Komend voorjaar gaat er rondom wel weer een keer nieuwe op. Het is niet zo dat het er niet uit ziet, dus het kan wel een paar maandjes wachten. De eindes zijn altijd de eerste plaatsen waar de kleefkracht het begeeft is mijn ervaring.
Morgen zijn de skirts weg uit huize van C, beloofd
Komend voorjaar gaat er rondom wel weer een keer nieuwe op. Het is niet zo dat het er niet uit ziet, dus het kan wel een paar maandjes wachten. De eindes zijn altijd de eerste plaatsen waar de kleefkracht het begeeft is mijn ervaring.
Morgen zijn de skirts weg uit huize van C, beloofd

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks !
Zojuist reed een gelukkige Jos hier weg met 2 nieuwe sideskirts onder zijn Mini ... geleidelijk aan begint de transformatie steeds betere vormen aan te nemen.
Enne ... voor de looks ga ik dus ook op zoek naar een JCW eindpot .....

Zojuist reed een gelukkige Jos hier weg met 2 nieuwe sideskirts onder zijn Mini ... geleidelijk aan begint de transformatie steeds betere vormen aan te nemen.
Enne ... voor de looks ga ik dus ook op zoek naar een JCW eindpot .....

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Ik zeg het net ook tegen Jos, gave mod, je hebt het gas vwb mods er ook aardig op. Wat dat aan gaat ga je Jos achter na, het zal wel aan de kleur Eclipse Grey liggen
Goed bezig Che. Wanneer wordt het dak zwart gespoten?

Goed bezig Che. Wanneer wordt het dak zwart gespoten?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hahaha ja lijkt wel er wel op Milco maar ik heb zoiets van nu even door de zure appel heenbijten en dan kan Peet er ook van genieten vanaf 1 oktober. A.s. woensdag gaat ie naar de spuiter en eigenlijk hebben we dan ook de grootste mods gehad. Zaken zoals uitlaatje en nog wat kleine prularia hebben geen haast, wintersetje ligt ook al klaar.
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
En vervolgens ging de volgende eclipse grey rijder met een brede glimlach naar huis. Muchos gracias!!!
Samen met Ché's Super Dooper

Met verse beltline. Doet m erg goed!
Samen met Ché's Super Dooper

Met verse beltline. Doet m erg goed!
Lucky 7 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tja het was een komen en gaan van EG Mini's vandaag .... buren zaten allemaal met een zak chips op de bank naar het schouwspel te kijken
Wilde ik net op de bank gaan liggen stond er alweer bezoek voor de deur ..

Wilde ik net op de bank gaan liggen stond er alweer bezoek voor de deur ..

- speedy
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nu is ie nog saaier Speedy
Afgelopen week dak en spiegelkappen zwart gespoten, andere sidescuttles in zwart, tankdop/koplamp/achterlampringen in eclipse grey en een jcw pook en handrem gemonteerd ... we naderen de voltooiing
Had ook nog een nieuwe speakerkap voor de bestuurdersdeur besteld en dacht die ff te wisselen door hem eraf te wippen maar helaas ... deurpaneel moet er vgl mij vanaf omdat de kap geschroefd zit ? vgl weekend dan maar.
Oja en morgen moet ik um meenemen naar mijn werk van Peet ... wat een straf

Afgelopen week dak en spiegelkappen zwart gespoten, andere sidescuttles in zwart, tankdop/koplamp/achterlampringen in eclipse grey en een jcw pook en handrem gemonteerd ... we naderen de voltooiing

Had ook nog een nieuwe speakerkap voor de bestuurdersdeur besteld en dacht die ff te wisselen door hem eraf te wippen maar helaas ... deurpaneel moet er vgl mij vanaf omdat de kap geschroefd zit ? vgl weekend dan maar.
Oja en morgen moet ik um meenemen naar mijn werk van Peet ... wat een straf

- speedy
- NMC Legend
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Onze sponsors