Net weer een mailtje binnen. Centreer ringen voor de nieuwe wintervelgen zijn besteld.
Nu nog kijken voor een setje spacers van 10mm met een centreer lip erop. Want anders gaat het niets worden ben ik bang... 7.5J et40...
Zo vandaag even de wintervelgen erop gezet. Kijken hoe en wat het allemaal past.
Centreer ringen waren gister binnen gekomen dus het begon alweer te kriebelen
Ook meteen even naar de remmetjes gekeken. Want voor de ringtrip kon ik 10k rijden, Erna nog maar 1000 km volgens de boordcomputer....
En tadaaaa. Binnen 20k zijn de blokken zo goed als op..... Meh
Dus voor en achter opzoek naar nieuwe blokken. Of iemand moet nog een leuke remmen set hebben liggen waar ie voor goedkoop vanaf wil
Owja en natuurlijk ook nog de foto's van de winter velgen. Volgens marktplaats waren het ATP velgen. 17 inch 7.5J et40 Er moeten nog wel 10mm spacers tussen met een centreer naaf op de spacers. En dan is het helemaal super voor de winter. Owja en banden erop natuurlijk
Heb je nou wielen met gepolijste lippen gekocht voor de winter?
Wil je remschijven en blokken of alleen blokken? Ik kan wel schijven en blokken leveren, gegroefd en geboord, incl blokken en remindicator voor weinig (oem kwaliteit).
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Haha goed gezien Robbie. Eens kijken hoe t gaat ja. Denk Een dun laagje doorschijnende plastidip ofzo erover.
En voor de remmen. Heb alleen de blokken en indicatoren nodig. Maar heb nog een mailtje bij ebc liggen met de vraag hoe en wat met blokken. Want als ik ze na een paar rondjes ring en 20k al op heb... dan gaat t een dure hobby worden... Misschien dat hun nog een ander soort blok ofzo hebben