Oke top om te weten dat ze best wel een tijdje mee gaan.
Maar heb je voor de standaard GP klauwen of de 1e gen JCW klauwen.
Want ik merk ook dat de blokken achter ook super hard slijten. Net zo hard of nog wel harder als voor....
Had het hier gister nog over met Ries, en die heeft juist net weer helemaal geen slijtage achter.
Zou het niet kunnen dat omdat Ries ziekelijke grote remmen heeft voor dat achter bij remmen niet meer gedaan wordt. Aangezien dit allemaal automatisch gedaan wordt.
En als mijn remmen het aan het begeven zijn op de ring. Dat als de voorkant minder wordt, achter meer bij gaat remmen om toch het remvermogen vast te kunnen houden ofzo.
Ik weet het niet maar het viel ons wel op dat ik er zo veel last van heb, en Ries totaal niet..
Nee dat weet ik ook nog net. Maar denk omdat er redelijk veel mee op de ring wordt gereden. Dacht misschien dan ook betere remmen erop waren gezet. Vandaar
Haha ja idd. Eerst eens kijken hoe ze bevallen en dan zien we wel.
Verder zie ik het ook echt niet als commentaar hoor Haha. En misschien te lang en te hard remmen. Ook omdat ik het gevoel heb dat de remmen underpowered zijn voor mn gevoel. Misschien dat het met deze blokken een stuk beter wordt. Dat de remmen nu iets meer vertrouwen geven.
ik had in de alpen ook dat ik eerst dag mijn ESP aan had staan... rij je dan uit de bocht weg en zie je af en toe het ESP lampje aangaan dan ben je al lekker je remmen aan het opwarmen.... 2de dag uitgezet en je merkte dat ze het wel wat langer volhielden..... Maar nog niet lang genoeg. Vandaag net als bij Marinus de XP10 eronder gezet....
Nee esp staat altijd uit op de ring. Mn eerste rondje vergeten te doen. Dan gaat de auto heel raar remmen idd. Vooral onder heel hard remmen gebeuren er rare dingen en gaat de mini zoeken zeg maar
Ik heb het nooit durven uitzetten op de Ring omdat ik niet het idee had vaardiger te zijn dan de systemen. Maar zaterdag op Zandvoort had ik ook weer dat "dweilerige" bij hard remmen wat hier ook omschreven wordt. Toch is proberen.