Wat dacht je, de herfst/winter komt er aan, laat ik ze nu (na anderhalf jaar in de schuur liggen) ze er maar eens onder zetten? Wat een gekkie ben je ook
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ik ben zelf erg in mijn nopjes ermee. Op deze foto komt het wellicht niet helemaal tot zijn recht. Morgen live te aanschouwen en wellicht ook een beter foto te maken..
ik dacht dat de R95 de wielen waren voor je cabbie.... maar dit is echt een mooi wiel. Ik zeg een setje R112 voor als je "op trip" gaat en dit gewoon door het jaar heen.
Ik persoonlijk vind de R95 mooier maar het is een kwestie van smaak. Misschien in een andere kleurstelling dat het anders oogt, misschien moet je zoiets irl zien.