Cooper S
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien helpt deze een beetje 

Als je die gele kleur altijd al hebt willen hebben moet je hem nemen. Als je twijfels hebt moet je hem laten staan en wachten tot je een andere tegenkomt die je 100% aanstaat. Mijn twee centen.
Er is hier ook iemand die hem zelf heeft ingevoerd uit Duitsland. Daar is keus genoeg in kleur en opties, en het is een stuk voordeliger dan hier.

Als je die gele kleur altijd al hebt willen hebben moet je hem nemen. Als je twijfels hebt moet je hem laten staan en wachten tot je een andere tegenkomt die je 100% aanstaat. Mijn twee centen.
Er is hier ook iemand die hem zelf heeft ingevoerd uit Duitsland. Daar is keus genoeg in kleur en opties, en het is een stuk voordeliger dan hier.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind de combinatie zwart/geel altijd wel heel mooi, maar de kleur geel op een MINI vind ik niet super. Althans, het zou mijn keuze niet geweest zijn.
Er rijden er genoeg rond die een geel/zwarte gekocht hebben of een geel/witte (zoals Benno al zegt: vlaflip) maar ik zou een MINI kopen waar je meteen "stapelverliefd" op bent.
Aan jouw de moeilijke keuze dus om erachter te komen of je "verliefd" bent op de MINI en kleur.
Bij twijfel nooit "inhalen"
Er rijden er genoeg rond die een geel/zwarte gekocht hebben of een geel/witte (zoals Benno al zegt: vlaflip) maar ik zou een MINI kopen waar je meteen "stapelverliefd" op bent.
Aan jouw de moeilijke keuze dus om erachter te komen of je "verliefd" bent op de MINI en kleur.
Bij twijfel nooit "inhalen"
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Laat ik voorop stellen dat ik gek ben op de combinatie geel/zwart. Maar, als je het specifiek over de combinatie Liquid Yellow/zwart hebt? Echt drie keer niks (mijn mening, sorry voor degenen die dat hebben). Als het hard geel is (kanariegeel of okergeel ofzo, zie het plaatje hierboven dat m.i. totaal niet representatief is voor hoe LY er in werkelijkheid uitziet), dan is de combinatie met zwart fantastisch (ik hoop dan ook dat de nieuwe gele kleur voor 2007 harder is, zodat de combo met zwart dak wel "kan"
- al is de naam Mellow Yellow niet erg veelbelovend).
Maar, het vlagele liquid yellow met zwart "klopt" niet voor mij, het heeft iets "vies". (Ik krijg wel eens het gevoel dat mensen het kiezen omdat ze "weten" dat geel met zwart mooi is, maar niet goed genoeg kijken naar de specifieke kleur geel die Mini levert - wordt niet geholpen doordat Mini zelfs zelf in veel promotiemateriaal het geel veel harder maakt, dan ziet het er echt poepiegaaf uit, zie opnieuw hierboven). Allemaal een persoonlijke mening, natuurlijk.
LY/wit vind ik juist wel een mooie combinatie, hij stond zelfs op mijn "shortlist" voor het kiezen van een kleur. Het is wel een wat "flauwe" combinatie (als in, mag een beetje pittiger
), en dat is de reden dat hij toch is afgevallen. Zou wel een fijne etter-actie zijn geweest richting de leasemaatschappij, ik denk dat ze na 4 jaar een stuk meer moeite hebben een LY/wit Mini te verkopen dan een PW/zwart... Als je het niet begrijpt is niet erg, er zijn wel mensen die het traject van de keuze van mijn lease-auto kennen.
Of het nou specifiek wel of niet op een Cooper S kan... Zou niet weten waarom niet. Het wee-ige effect wordt denk ik daarbij nog wat versterkt door de grill die waarschijnlijk in de kleur van de auto is. Een chromen grill zal daarbij helpen. Misschien te veranderen, of misschien heb je geluk en zat die er al als optie op. Wat je ook nog mag weten is dat LY niet meer op de S geleverd wordt, en ik dacht ook dat het ook eerder een tijd niet leverbaar is geweest (?). Dus in dat opzicht redelijk uniek.

Maar, het vlagele liquid yellow met zwart "klopt" niet voor mij, het heeft iets "vies". (Ik krijg wel eens het gevoel dat mensen het kiezen omdat ze "weten" dat geel met zwart mooi is, maar niet goed genoeg kijken naar de specifieke kleur geel die Mini levert - wordt niet geholpen doordat Mini zelfs zelf in veel promotiemateriaal het geel veel harder maakt, dan ziet het er echt poepiegaaf uit, zie opnieuw hierboven). Allemaal een persoonlijke mening, natuurlijk.
LY/wit vind ik juist wel een mooie combinatie, hij stond zelfs op mijn "shortlist" voor het kiezen van een kleur. Het is wel een wat "flauwe" combinatie (als in, mag een beetje pittiger

Of het nou specifiek wel of niet op een Cooper S kan... Zou niet weten waarom niet. Het wee-ige effect wordt denk ik daarbij nog wat versterkt door de grill die waarschijnlijk in de kleur van de auto is. Een chromen grill zal daarbij helpen. Misschien te veranderen, of misschien heb je geluk en zat die er al als optie op. Wat je ook nog mag weten is dat LY niet meer op de S geleverd wordt, en ik dacht ook dat het ook eerder een tijd niet leverbaar is geweest (?). Dus in dat opzicht redelijk uniek.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt vast wel eens op MINI-NEXT gekeken?
Je bent nu vast wel extra besmet geraakt met het MINI-virus dus wie zijn je nieuwe aanwinst hier hopelijk wel een keer verschijnenGert-Jan schreef:Mede dankzij jullie reactie's heb ik besloten er van af te blijven

Je hebt vast wel eens op MINI-NEXT gekeken?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Deze misschien: Even oud als die van Maaij en mij (die van ons zijn echt van dezelfde week, alleen de cijfers verschillen).Ida schreef:Ik zeg het al Black Beauty check Mini-Next.
- Gert-Jan
- Leerling Mini lid
Onze sponsors