GP0029
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GP0029
Wat is dat trouwens voor achterbuurt, waar men oude MINI's op de oprit uit elkaar trekt... 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wesselerbronx
MartijnGizmo schreef:Wat is dat trouwens voor achterbuurt, waar men oude MINI's op de oprit uit elkaar trekt...
Wesselerbronx

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vergeten weg te föhnen..
Dus Fred, je kan het nog weg werken!
Iets met enthousiast...
Niekcarfreak schreef:Chique![]()
Ik vind enkel het linker dashpaneeltje minder geslaagd rond de ventilatie opening.
Vergeten weg te föhnen..

Dus Fred, je kan het nog weg werken!
Iets met enthousiast...

- Shag
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Dat dashbordje mooi zo! Staat erg cool met die rode stiksels.
Puik werk Cheek-O!

Puik werk Cheek-O!

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Wat Cheeko zegt dat foto's oneffenheden uitvergroten dat is dus echt zo. Die paar rimpels ga ik nog wel fohnen als de auto weer bij mij is maar het is helemaal niet storend. Rechts zitten ook een paar rimpels.
Hé Cheeko wat gebeurt er als ik die rimpels in mijn gezicht föhn? gaan ze dan ook weg?
Hé Cheeko wat gebeurt er als ik die rimpels in mijn gezicht föhn? gaan ze dan ook weg?

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tis totaal niet storend nee! maar op foto's worden altijd rare/aparte/kleine dingetjes gezien! dat is nou eenmaal zo....
en jongens.. laten we even niet vergeten dat dit ECHT leer is en geen kunstleer...
volgens mij hoeven we allemaal geen raketgeleerden te zijn om te weten
dat het verschil heel groot is, alleen al het rekbaarheid...
zoek maar eens een stoffeerder die moeilijke hoekjes zonder striemen geplakt krijgt MET echt leer!
ehm... valt te proberen toch Fred?!
wie weet lijk je dan wat jaartjes jonger!:D
en jongens.. laten we even niet vergeten dat dit ECHT leer is en geen kunstleer...
volgens mij hoeven we allemaal geen raketgeleerden te zijn om te weten
dat het verschil heel groot is, alleen al het rekbaarheid...
zoek maar eens een stoffeerder die moeilijke hoekjes zonder striemen geplakt krijgt MET echt leer!

ehm... valt te proberen toch Fred?!

wie weet lijk je dan wat jaartjes jonger!:D
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Het vervolg op de afdeling stoepsleutelen....Ik heb me al maanden voorgenomen nu eerst de aangkochte Mod's te monteren voordat ik weer nieuwe koop. Dat is niet gelukt....onverwacht het stuur kunnen overnemen van Coendek maar heb me braaf ingehouden voor nog een set wielen (OZ) van Davy.
Nu eerst gestart met de Coiloverset van RA maar de eerste bout die ik aanraakte brak af....ai. Hier moet ik mee de brug op en als het goed is gaat het maandag (28-12) alsnog gebeuren. Maar dat wordt nog wel een gepruts.
Toen eerst maar verder met het demonteren van alle plastic skirt delen om het A-panel los te krijgen aan de onderkant. Dit had ik op R53.nl van Berthil gelezen omdat je anders de boel sloopt. Daarnaast was die linkerkant helemaal niet netjes meer dus gelijk alle pins besteld danmaar. Alle los gehaald en het Carbon Vented A-panel zo goed mogelijk pas gemaakt. De andere kant moet nog maar eerst nu de schokbrekers doen morgen. Stuur eruit gehaald en Top-dash er ook weer uit, deze moet opnieuw gelijmd worden want het lijkt wel een golfplaat. Daarna het Sparco stuur erin en natuurlijk zorgen dat deze keurig recht staat
(drie pogingen...)
Plaatjes bij de praatjes en vandeweek weer verder, er is nog een hoop te doen

Nu eerst gestart met de Coiloverset van RA maar de eerste bout die ik aanraakte brak af....ai. Hier moet ik mee de brug op en als het goed is gaat het maandag (28-12) alsnog gebeuren. Maar dat wordt nog wel een gepruts.
Toen eerst maar verder met het demonteren van alle plastic skirt delen om het A-panel los te krijgen aan de onderkant. Dit had ik op R53.nl van Berthil gelezen omdat je anders de boel sloopt. Daarnaast was die linkerkant helemaal niet netjes meer dus gelijk alle pins besteld danmaar. Alle los gehaald en het Carbon Vented A-panel zo goed mogelijk pas gemaakt. De andere kant moet nog maar eerst nu de schokbrekers doen morgen. Stuur eruit gehaald en Top-dash er ook weer uit, deze moet opnieuw gelijmd worden want het lijkt wel een golfplaat. Daarna het Sparco stuur erin en natuurlijk zorgen dat deze keurig recht staat

Plaatjes bij de praatjes en vandeweek weer verder, er is nog een hoop te doen

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Minimaastricht
- Mod virus alert!
Bericht
Fijn dat het weer in december nog "stoep" sleutelen toe laat! Mooie mods; Zo'n carbon A-paneel is wel heel gaaf; begrijp alleen dat allemaal niet zo eenvoudig is om eraan te komen en dat de afwerking wisselend is. Mag ik vragen waar je besteld hebt, wat de kosten incl. verzenden waren en evt verdere tips? Een dergelijk stuur (OMP) heb ik ook destijds geprobeerd; qua looks heel gaaf alleen kon ik net niet met mijn vingers de richtingaanwijzers bereiken.
Succes met de verder montage!

Succes met de verder montage!
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors