Beide lambdasensoren zijn vervangen en er is een nieuwe drukklep (bypass valve heet dat dacht ik?) geplaatst met als resultaat ipv een schamele 130PK, nu weer 165,4PK. Af-fabriek 163, dus ben content! Wellicht is een tuning nog leuk later, maar voor nu kan ik nog wel even door met m'n nieuwe wagen zoals die is.
Beestje loopt nu in elk geval weer zoals het hoort!

Op papier en wat ik hoor van anderen is dat deze wagen toch zeker 220km/h moet kunnen halen.
Maar zodra ik de 185-190 nader (digitaal via iphone app zegt 188km/h) stopt de acceleratie. Of ik hem nu doortrek vanuit de 5 of 6, het maakt niets uit. Alsof 'ie begrensd is.
Is dit bekend bij een van jullie? Of herkenbaar? Ben benieuwd wat jullie ervan denken. Het is toch frappant dat ik net zo hard ga als een vriend met een gewone cooper