Richards MCCS; Picdump + tjoening!
- Minimaastricht
- Mod virus alert!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Richards MCCS; New wheels!
Goed bezig Richard!
Met die plaat kom ik hier in Amstelveen inmiddels niet meer weg. Ik heb het vaak zo gedaan, maar ze kennen me inmiddels. De laatste keer vertelde ik een agent voor de tweede keer dezelfde smoes (ik herkende hem niet, hij mij wel), en sindsdien rij ik met een plaat aan de voorzijde. Ik had trouwens op de Clubaru toen een kentekensticker, zodat ik iig niet hoefde te boren. Was net een maatje kleiner dan een echte plaat en het viel in het voorbij rijden niet op. Maar zonder is 100% mooier idd.
Wat kleuren betreft: hoe gekker, hoe beter wat mij betreft, dus kom maar op
Met die plaat kom ik hier in Amstelveen inmiddels niet meer weg. Ik heb het vaak zo gedaan, maar ze kennen me inmiddels. De laatste keer vertelde ik een agent voor de tweede keer dezelfde smoes (ik herkende hem niet, hij mij wel), en sindsdien rij ik met een plaat aan de voorzijde. Ik had trouwens op de Clubaru toen een kentekensticker, zodat ik iig niet hoefde te boren. Was net een maatje kleiner dan een echte plaat en het viel in het voorbij rijden niet op. Maar zonder is 100% mooier idd.
Wat kleuren betreft: hoe gekker, hoe beter wat mij betreft, dus kom maar op
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
best lulligmushrop schreef:De laatste keer vertelde ik een agent voor de tweede keer dezelfde smoes (ik herkende hem niet, hij mij wel)

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, dat was best lullig idd. Heb daarna ook behoorlijk moeten praten om geen boete te krijgen.frankie schreef:best lulligmushrop schreef:De laatste keer vertelde ik een agent voor de tweede keer dezelfde smoes (ik herkende hem niet, hij mij wel)

MINI Dubman '07 PureSilver

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Al dat leaserijdersgedrag hier
Thanks dude!mushrop schreef:Goed bezig Richard!
Ai! Pijnlijk puntjeMet die plaat kom ik hier in Amstelveen inmiddels niet meer weg. Ik heb het vaak zo gedaan, maar ze kennen me inmiddels. De laatste keer vertelde ik een agent voor de tweede keer dezelfde smoes (ik herkende hem niet, hij mij wel), en sindsdien rij ik met een plaat aan de voorzijde. Ik had trouwens op de Clubaru toen een kentekensticker, zodat ik iig niet hoefde te boren. Was net een maatje kleiner dan een echte plaat en het viel in het voorbij rijden niet op. Maar zonder is 100% mooier idd.

Ik ga mn best weer doen met iets speciaals.Wat kleuren betreft: hoe gekker, hoe beter wat mij betreft, dus kom maar op
Al dat leaserijdersgedrag hier

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Gewoon benieuwd Richard, maar wat is de smoes mbt je kentekenplaat in het geval ze je aanhouden?
Kentekenstickers zijn hier ook niet toegestaan wel?
Kentekenstickers zijn hier ook niet toegestaan wel?
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb schade gehad. Net een nieuwe bumper erop. Moet een montageplaat achter de nummerplaat, maar die is blijkbaar niet te krijgen want die staan in backorder bij de dealer.
Plaat achter de ruit is de beste 2e optie, maar dan klappert die en dat is zwaar irritant! Daarnaast kan die gaan schuiven en dat is gevaarlijk.
Ik heb niet echt een vast standaard verhaaltje, maar met bovenstaande kan je wel iets bouwen
Eeeeuhm..Baseman schreef:Gewoon benieuwd Richard, maar wat is de smoes mbt je kentekenplaat in het geval ze je aanhouden?
Ik heb schade gehad. Net een nieuwe bumper erop. Moet een montageplaat achter de nummerplaat, maar die is blijkbaar niet te krijgen want die staan in backorder bij de dealer.
Plaat achter de ruit is de beste 2e optie, maar dan klappert die en dat is zwaar irritant! Daarnaast kan die gaan schuiven en dat is gevaarlijk.
Ik heb niet echt een vast standaard verhaaltje, maar met bovenstaande kan je wel iets bouwen

Nee, officieel niet. Voor de APK is het iig niet goed.Kentekenstickers zijn hier ook niet toegestaan wel?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Foto's maken moet je ook niet met je mobiel doen.. zie hier het bewijs:

Zoals u ziet rij ik ook weleens met een nummerbord; nummer 283 in dit geval

Wat was t een prachtige dag!
WAUW!!!
Voor alle mensen die dachten; goh.. wat een apart geluid... is dat nou decat?
Nee, dit was het geluid van een lekke uitlaat
Morgen ga ik even bij RA-Performance langs voor een nieuw flexibelstuk. Deze is namelijk gescheurd.
Daarna klinkt die (hopelijk) weer zoals het hoort.
Manick nogmaals dank voor de snelle hulp en diagnose!
Ik zat al veel te erg te denken weer... ...

Zoals u ziet rij ik ook weleens met een nummerbord; nummer 283 in dit geval

Wat was t een prachtige dag!
WAUW!!!
Voor alle mensen die dachten; goh.. wat een apart geluid... is dat nou decat?
Nee, dit was het geluid van een lekke uitlaat

Morgen ga ik even bij RA-Performance langs voor een nieuw flexibelstuk. Deze is namelijk gescheurd.
Daarna klinkt die (hopelijk) weer zoals het hoort.
Manick nogmaals dank voor de snelle hulp en diagnose!
Ik zat al veel te erg te denken weer... ...

) | bar-end mirrors

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Prachtige machine, Richard! Die wielen staan echt dik, in het echt nog veel dikker dan de foto's doen voorkomen. 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
leuk je nu een keer in het echt te ontmoeten kerel!
precies wat ik van je had verwacht!
enuuhh lekker zo houden de wielen!
kan je clubman goed hebben hoor!!
verder alles goed gegaan?!
enuuhh lekker zo houden de wielen!

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Toch mooie plaatjes van een super gave clubbie Richard !!
Gelukkig valt het allemaal mee en is ie weer snel gefixed en de oude
Gelukkig valt het allemaal mee en is ie weer snel gefixed en de oude

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha

Flexibelstuk is ondertussen al gemaakt.
Ik dacht dat 't
flexibel stuk alleen aan de voorkant stuk was, maar na een beetje wiebelen om de voorkant af te scheuren, scheurde de achterkant al helemaal af... ...
Rinze had nog een mooi flexstuk liggen van een Saab. Die heeft die er ff mooi onder gelast en nu klinkt die een heeeeeeeeel stuk beter!
Ik had nog een kleine dreun op de snelweg, die is nu ook helemaal weg! Dus waarschijnlijk al een tijdje een probleem
Ja.. waren maar weinig mensen die geloofde dat we elkaar nog niet eerder hadden gezienCheek-O schreef:leuk je nu een keer in het echt te ontmoeten kerel!

Ik ben ook zeer blij met de wielen! Deze gaan zeker nog wel even blijven. Nu nog eens denken over de kleurenuuhh lekker zo houden de wielen!

Flexibelstuk is ondertussen al gemaakt.
Ik dacht dat 't
flexibel stuk alleen aan de voorkant stuk was, maar na een beetje wiebelen om de voorkant af te scheuren, scheurde de achterkant al helemaal af... ...
Rinze had nog een mooi flexstuk liggen van een Saab. Die heeft die er ff mooi onder gelast en nu klinkt die een heeeeeeeeel stuk beter!
Ik had nog een kleine dreun op de snelweg, die is nu ook helemaal weg! Dus waarschijnlijk al een tijdje een probleem

) | bar-end mirrors

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Haha is dat zo ja?:p grappig om te weten!
Tis dat je zo ver weg woont anders was ik wel vaker je/jullie!
Klinkt een beetje gay maargoed...
Mooi dat het weer opgelost is en je dreun weg is!
Kleur snap ik wat je bedoelt, aangezien ze in real Life toch anders ogen dan op de foto...
Ik hoop dat er weer een gek kleurtje gaat komen!!:D
Tis dat je zo ver weg woont anders was ik wel vaker je/jullie!
Klinkt een beetje gay maargoed...

Mooi dat het weer opgelost is en je dreun weg is!
Kleur snap ik wat je bedoelt, aangezien ze in real Life toch anders ogen dan op de foto...
Ik hoop dat er weer een gek kleurtje gaat komen!!:D
- koosie
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors