mooie mini zeg! veel plezier ermee
heel blij rijden
Alleen kijken, Niets kopen
- Mak
- Mod virus alert!
- PiaMia
- One wheel wonder
Bericht
Re: Alleen kijken, Niets kopen
De PDC achter heb ik dus al. ik zag in een boekje dat de aanschaf voor camera voor + achter 380 kost.
Ik nam aan dat het systeem ookal aanwezig is icm navi XL en PDC, en ging er vanuit dat inbouwen niet heeeel moeilijk was, maar dan laat ik het varen.
Wat betreft de piano black dat kan idd altijd nog..
Ik nam aan dat het systeem ookal aanwezig is icm navi XL en PDC, en ging er vanuit dat inbouwen niet heeeel moeilijk was, maar dan laat ik het varen.
Wat betreft de piano black dat kan idd altijd nog..
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je parkeersensoren achter hebt, dan kost de camera (achter!!) inderdaad 380 euro extra. Als het naderhand het dubbele kost zou ik het nog goedkoop vinden. ;-)
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ahh...een zwart broertje/zusje...nice, ziet er erg mooi uit
Dealert in A'dam....eens in de zoveel jaar tracht ik daar wel eens om de tafel te zitten...op voorhand kansloos.

Dealert in A'dam....eens in de zoveel jaar tracht ik daar wel eens om de tafel te zitten...op voorhand kansloos.
Laatst gewijzigd door ITSU028 op 04 nov 2015, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
F56S JCW PRO LCI
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
mooie wagen! Volgens mij zijn er geen camera's voor de voorkant of bedoel je pdc camera? Ik heb pdc voor en achter en camera achter
- PiaMia
- One wheel wonder
Bericht
Alleen kijken, Niets kopen
Dankjulliewel allemaal lieve reacties...
Zal wel eerst even informeren! Waarschijnlijk begreep ik het gewoon weer verkeerd! Op het plaatje hieronder staat €266...
Zal wel eerst even informeren! Waarschijnlijk begreep ik het gewoon weer verkeerd! Op het plaatje hieronder staat €266...

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ik kan niet meer zonder! Ben erg benieuwd of het precies hetzelfde is als vanaf fabriek
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben er bijna zeker van dat dit puur gaat om het opnemen van beelden voor (en eventueel achter) tijdens het rijden. Dus meer verzekeringstechnisch als je bij een ongeval betrokken raakt of "roadrage".
Heeft dus niets te maken met parkeerhulp.
Heeft dus niets te maken met parkeerhulp.
- Mak
- Mod virus alert!
- PiaMia
- One wheel wonder
Bericht
Jullie hebben helemaal gelijk! Ik zal eens navragen wat het kost om een achteruitrijcamera / parkeerhulp in te bouwen
- PiaMia
- One wheel wonder
Bericht
Zojuist contact gehad met mini Nederland het is helaas niet mogelijk!
- PiaMia
- One wheel wonder
Onze sponsors