Mijn F56S JCW - Mini foto's (P46)
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mijn F56S JCW update (pag. 23)
Cool....maarreee...nieuw setje winter en zomer wieltjes....oefff 

F56S JCW PRO LCI
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is allemaal best een tikje aan de dure kant (ondanks de mooie prijs) en dat terwijl mijn huidige remmen natuurlijk gewoon prima & nagenoeg nieuw zijn, alleen zijn ze niet rood en wat kleiner
.
En waar houdt het dan op?
Daarna nog even de dempers/vering doen, dan nog even dit en dat... ben ik zo weer een paar duizend euro verder (die ik overigens niet meer heb) bovendien had ik dan beter direct/gewoon een fJCW kunnen kopen en dat heb ik redelijk bewust niet gedaan, vind het bodywork van de normale S namelijk wat minder 'in your face' en dat bevalt me eigenlijk prima.
Wat nog wel op mijn wensenlijstje staat is een soort van verduistering (minder inkijk, van buiten naar binnen) van de achterruit/zijramen achter de b-stijl. Dus tinten of zonneschermen. MINI zonneschermen zijn voor de F56 helaas alleen in vrolijke kleurstellingen te krijgen en niet in normaal zwart. Beetje jammer.
Inderdaad, oefff... dus dat ga ik niet doen!ITSU028 schreef:Cool....maarreee...nieuw setje winter en zomer wieltjes....oefff

Het is allemaal best een tikje aan de dure kant (ondanks de mooie prijs) en dat terwijl mijn huidige remmen natuurlijk gewoon prima & nagenoeg nieuw zijn, alleen zijn ze niet rood en wat kleiner

En waar houdt het dan op?
Daarna nog even de dempers/vering doen, dan nog even dit en dat... ben ik zo weer een paar duizend euro verder (die ik overigens niet meer heb) bovendien had ik dan beter direct/gewoon een fJCW kunnen kopen en dat heb ik redelijk bewust niet gedaan, vind het bodywork van de normale S namelijk wat minder 'in your face' en dat bevalt me eigenlijk prima.
Wat nog wel op mijn wensenlijstje staat is een soort van verduistering (minder inkijk, van buiten naar binnen) van de achterruit/zijramen achter de b-stijl. Dus tinten of zonneschermen. MINI zonneschermen zijn voor de F56 helaas alleen in vrolijke kleurstellingen te krijgen en niet in normaal zwart. Beetje jammer.
Laatst gewijzigd door RemcoMINI op 09 nov 2015, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
"Orange is the happiest color!"

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht

Vind ik ook niet erg, het hoeft van mij niet per se 'for the looks' maar wél uit praktische overwegingen. Wil niet altijd de hele auto moeten leegruimen omdat je zo makkelijk naar binnen kan kijken...
Nope!Moonwell schreef:Heb je helemaal geen getinte ruiten?

Vind ik ook niet erg, het hoeft van mij niet per se 'for the looks' maar wél uit praktische overwegingen. Wil niet altijd de hele auto moeten leegruimen omdat je zo makkelijk naar binnen kan kijken...

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Aan de achterkant kun je ze toch laten tinten tot aan héél donker aan toe? Mag zelfs helemaal dichtgeplakt worden.
Er zit vast wel een goede autoglas-tinter bij je in de buurt.

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zat toevallig net te Google op zonneschermen/privacy shades in zwart. Zijn er niet voor de F56, toch best raar!
Klopt! Ik heb gehoord dat TintMaster in Hilversum een goede zou zijn dus daar rij ik eerdaags even langs. Doen ze de folie trouwens aan de binnen- of buitenkant aanbrengen? Ivm. de achterruitenwisser...Robert schreef:Aan de achterkant kun je ze toch laten tinten tot aan héél donker aan toe? Mag zelfs helemaal dichtgeplakt worden.Er zit vast wel een goede autoglas-tinter bij je in de buurt.
Zat toevallig net te Google op zonneschermen/privacy shades in zwart. Zijn er niet voor de F56, toch best raar!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tinten is altijd aan de binnenkant!
ze nemen de buitenkant als maat en plakken het aan de binnenkant op!
ze nemen de buitenkant als maat en plakken het aan de binnenkant op!
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jij hebt vanaf de A-stijl als ik het goed zie?
Ik moet dit soort dingen denk ik echt even in het echt zien. Als ik op alle informatie op 't net afga dan neig ik naar 20%, maar wellicht is dat toch een tikje aan de donkere kant. Ik zal morgen ook 's vragen bij de dealer wat zij kunnen betekenen (misschien hebben zij een goede referentie in de buurt), als ik er langs ga om het mysterieus zwervende pijpje terug te laten plaatsen. Ook even vragen of er wellicht zwarte zonneschermen voor de F56(S) in aantocht zijn, daar heb ik nl. een lichte voorkeur voor.
Blijft een fraaie kar!!!Pboy_007 schreef:Zoiets als wat ik heb .

Jij hebt vanaf de A-stijl als ik het goed zie?
Ik moet dit soort dingen denk ik echt even in het echt zien. Als ik op alle informatie op 't net afga dan neig ik naar 20%, maar wellicht is dat toch een tikje aan de donkere kant. Ik zal morgen ook 's vragen bij de dealer wat zij kunnen betekenen (misschien hebben zij een goede referentie in de buurt), als ik er langs ga om het mysterieus zwervende pijpje terug te laten plaatsen. Ook even vragen of er wellicht zwarte zonneschermen voor de F56(S) in aantocht zijn, daar heb ik nl. een lichte voorkeur voor.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik vind 20% licht doorlaat al snel een beetje tokkie want is aardig zwart.
30% /40% is veel chiquer.
Je kunt ook je ramen laten coaten maar heb daar geen ervaring mee.
Je schijnt dan die bobbeltjes en lijntjes in de ramen niet zo goed te zien zoals bij folie.
30% /40% is veel chiquer.
Je kunt ook je ramen laten coaten maar heb daar geen ervaring mee.
Je schijnt dan die bobbeltjes en lijntjes in de ramen niet zo goed te zien zoals bij folie.
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors