De ÜBERmod: Cooper Roadster naar F56 Cooper naar F56 S JCW

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
maximiliaan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: De ÜBERmod: Cooper Roadster naar F56 Cooper naar F56 S J

17 nov 2015, 11:08

peter schreef:Nice! Fijn hè die sportautomaat en de Harman Kardon. Green modus gebruik in de praktijk zelf nooit overigens.

Ga je nog aanpassingen doen qua velgen of iets dergelijks?

Hahahaha, ik gebruik de green modus juist vaak, tot op heden met de S nog niet maar met de Cooper vrijwel altijd. Het stukje wat ik op een dag rijd is puur in de drukte in de stad, dan heeft sport geen meerwaarde en mid ook nauwelijks. Uiteraard wél met klep open haha.

Voorlopig doe ik er niets aan, hij zit ramvol qua opties en ik ben eigenlijk van alles zoveel mogelijk origineel houden, zo ook de aanpassingen. Aftermarket velgen zijn niet mijn ding (op enkele BBS'jes na) en verlagen ben ik ook niet van.

Vind het voor nu wel prima, wellicht dat er in de toekomst nog wat aangepast wordt maar er zijn nog geen plannen. Dé mod van dit moment was voor mij de inruil van de Cooper na 12 maanden op de S ;-) En volgende week op z'n zwarte wintervelgen, kijkt ongetwijfeld ook niet verkeerd.
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
m-dejong
Be Mini
Be Mini

17 nov 2015, 11:58

Gaaf bommetje! Kan ook niet wachten tot dat ik de mijn in ontvangst mag gaan nemen (shakeit)
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2015, 12:23

Moet nog eens horen hoe dat klinkt, de klep open en dan in de green modus... eerlijk gezegd nog niet geprobeerd! ;)
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
maximiliaan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 nov 2015, 12:25

RemcoMINI schreef:Moet nog eens horen hoe dat klinkt, de klep open en dan in de green modus... eerlijk gezegd nog niet geprobeerd! ;)
Je hebt dan de zware brom maar niet de klappen, je hoort in ieder geval wel verschil, probeer ook maar eens na een koude start, green modus aan, dan klep open :))
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2015, 12:38

Ga ik proberen! Ik rij eigenlijk altijd in MID, dan rijdt 'ie lekker vlotjes en bij vlotte inhaalacties op de snelweg ofzo of even lekker toeren schakel ik naar SPORT. In GREEN heb ik denk ik nu in totaal nog geen 50km gereden sinds ik 'm heb... de klep open in MID vind ik erg leuk en 't klinkt lekker & niet overdreven, in SPORT zet ik de klep eigenlijk alleen in tunnetjes ofzo open; pats, boem knal ...even de boel wakkerschudden! :rijden 8)

Afbeelding
maximiliaan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 nov 2015, 13:15

Ja klopt, in Sport is het zeker voor in de bebouwde kom wat aan te overdreven kant, in een tunnel daarentegen....en laten we die nou in Nijmegen city centre eentje hebben :P
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2015, 21:25

Ik kan binnen de bebouwde kom niet in de sportstand rijden, way too much bangs!

Zeker nu iedereen buiten op z'n hoede is voor terreur brengen mijn knallen alleen maar onrust :s
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2015, 21:45

Echt een dikke auto, heel veel plezier ermee! :rijden
Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2015, 22:01

peter schreef:Ik kan binnen de bebouwde kom niet in de sportstand rijden, way too much bangs!

Zeker nu iedereen buiten op z'n hoede is voor terreur brengen mijn knallen alleen maar onrust :s
Ach ja, ook nog rekening mee houden! Niet achter het centraal station in Amsterdam onderdoor rijden in SPORT met de klep open en even 't gas even loslaten, dan haal je met een beetje pech de krant... gedoe allemaal in de wereld momenteel! :(

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”