Kun je de rubbers indrukken.
Bij ons aan de linkerkant (de oude) zijn ze keihard en voelt als schuurpapier.
In het Duitse Forum is een mini F56 geproduceerd op 10-10-2015 en had ook nog de oude deurrubbers.
Worden volgende week vervangen
"Meiner ist gebaut 10.10.2015 und hat auch das Problem. Dienstag bin ich dort zum wechseln, polieren und Folie kleben"
Daarnaast is er iemand in dat Forum die deze week zijn Dealer gaat bellen om te wisselen, alleen uit voorzorg
Deurrubbers beschadigen lak
- minikia
- 4 op een rij!
Bericht
Huidig:'16 F48 - BMW X1 18d X-line High Executive - Alpinweiss - 19" Styling 573
Waiting:'19 F54 - Mini Clubman Chili - Serious Business - Melting Silver - 17"
Previous: '16 F56 - Mini Cooper Chili - SB- Black metallic - 17" Spoke Black en '08 Mini Cooper S
Re: Deurrubbers beschadigen lak
*ZUCHT* Ik denk dat ze in Born nog van de oude afmoesten want hij voelt echt wel hard aan. Ik heb net mijn vin ingevoerd in een online decoder en hij is geproduceerd: 2015-10-22, dus na het schrijven van 21/10 
Ik moet nog een foto online gooien
Ik was even vergeten hoe vermoeiend een gloednieuwe auto is, de storm gisteren en de Mini buiten 

Ik moet nog een foto online gooien

Huidig:'16 F48 - BMW X1 18d X-line High Executive - Alpinweiss - 19" Styling 573
Previous: '16 F56 - Mini Cooper Chili - SB- Black metallic - 17" Spoke Black en '08 Mini Cooper S
- hansnl1
- Be Mini
Bericht
Dat laat je ze toch wisselen.
Het zijn gewoon de oude die erin zitten.
Overigens, een mooi auto die jullie besteld hebben (X1)
Het zijn gewoon de oude die erin zitten.
Overigens, een mooi auto die jullie besteld hebben (X1)

- minikia
- 4 op een rij!
Bericht
Ha Hans,
Ik heb het gemeld bij de dealer over de rubbers incl. Onderdeelnummers, waarvoor mijn dank. Ik heb nog niks van ze vernomen....
De X1 gaat wel gaaf worden, komt tussen kerst en nieuwjaar met heel veel opties, ben erg benieuwd
Ik heb het gemeld bij de dealer over de rubbers incl. Onderdeelnummers, waarvoor mijn dank. Ik heb nog niks van ze vernomen....
De X1 gaat wel gaaf worden, komt tussen kerst en nieuwjaar met heel veel opties, ben erg benieuwd

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Van de week maar even de hint van Hans richting de dealert gedaan. Dag later reactie: 'ze hadden net vernomen dat er nieuwe rubbers waren, ze staan in bestelling en zodra deze binnen waren kan ik lang komen.
Samen met mijn klacht over het te wit uitslaan van de plastic delen rondom de wielkasten (nee, geen resten van poetsmiddelen) wacht ik het even af....
Samen met mijn klacht over het te wit uitslaan van de plastic delen rondom de wielkasten (nee, geen resten van poetsmiddelen) wacht ik het even af....

F56S JCW PRO LCI
- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
Is dit dan echt een mankement? Sjee zeg
Kan ik hier de dealer over bellen? Ik wilde het proberen weg te wassen, is dat niet mogelijk?
Dat heb ik ook, ik snapte het al niet….ITSU028 schreef: Samen met mijn klacht over het te wit uitslaan van de plastic delen rondom de wielkasten (nee, geen resten van poetsmiddelen) wacht ik het even af....
Is dit dan echt een mankement? Sjee zeg
Kan ik hier de dealer over bellen? Ik wilde het proberen weg te wassen, is dat niet mogelijk?

- speedy
- NMC Legend
Bericht
dat wit uitslaan van de plastic delen is gewoon te wijten aan het kunstof wat mini gebruikt.
Je kunt het wel vermijden door te behandelen met q2 trim maar als je er niets aan doet word het alleen maar erger.
Ik haal witte altijd weg met een beetje dubro en zo'n wonder sponsje van de Action en dan met goed heet water afspoelen en als het droog is de randen behandelen met Q2 trim van Gyeon
Je kunt het wel vermijden door te behandelen met q2 trim maar als je er niets aan doet word het alleen maar erger.
Ik haal witte altijd weg met een beetje dubro en zo'n wonder sponsje van de Action en dan met goed heet water afspoelen en als het droog is de randen behandelen met Q2 trim van Gyeon
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Helaas horen die randen echt bij een mini maar ik had liever een auto met alleen maar gelakte delen.
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, dat wit uitslaan is helaas niet nieuw.
Bij mijn F56 van amper 6 mnd oud vind ik het wel heel snel.
Niet super ernstig maar wel genoeg om er over te gaan "zeuren".
Dealert wilde me weg sturen met een flexje sonax poets.....
....
Eea bij Mini Nl neergelegd...even afwachten maar ( zelf poetsen kan altijd nog
)
Bij mijn F56 van amper 6 mnd oud vind ik het wel heel snel.
Niet super ernstig maar wel genoeg om er over te gaan "zeuren".
Dealert wilde me weg sturen met een flexje sonax poets.....

Eea bij Mini Nl neergelegd...even afwachten maar ( zelf poetsen kan altijd nog

F56S JCW PRO LCI
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Alle dressing die je erop smeert is er met een paar was beurten weer af en dus allemaal tijdelijk.
Beter gewoon 1 keer goed doen (coating Q2)
en je hebt er meer als een jaar plezier van.
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog een goed adres voor dit goedje of gewoon online ergens kopen?
Ah, o.k...maar eens googlen...even horen wat men bij de dealert wil doen, wordt dat niets gaan we zelf aan de bak.speedy schreef:Alle dressing die je erop smeert is er met een paar was beurten weer af en dus allemaal tijdelijk.
Nog een goed adres voor dit goedje of gewoon online ergens kopen?
F56S JCW PRO LCI
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
- minikia
- 4 op een rij!
Bericht
Ik had er met mijn r56 weinig last van, die bleven mooi zwart.
Heb je daar ook een foto van toevallig? Bedoel je in het algemeen wit uitslaan? Of specifieke plekjes, ik heb namelijk ook wat wits maar dacht dat het poets was, dus moet nog terug dat ze de was eraf halen, kan mooi als ze de nieuwe rubbers erop monteren.ITSU028 schreef:Van de week maar even de hint van Hans richting de dealert gedaan. Dag later reactie: 'ze hadden net vernomen dat er nieuwe rubbers waren, ze staan in bestelling en zodra deze binnen waren kan ik lang komen.
Ik had er met mijn r56 weinig last van, die bleven mooi zwart.
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, nog geen foto van gemaakt. Over alle delen is het een geleidelijke doffe waas..
Heb soms het idee dat iemand met fijn schuurpapier in de weer is geweest
Ook de kunstof delen aan de onderzijde zijn alles behalve mooi zwart.
Zal een kijken of dit te zien is op een foto.
Ook hier, als je twijfels hebt gewoon terug naar de dealert
Heb soms het idee dat iemand met fijn schuurpapier in de weer is geweest

Ook de kunstof delen aan de onderzijde zijn alles behalve mooi zwart.
Zal een kijken of dit te zien is op een foto.
Ook hier, als je twijfels hebt gewoon terug naar de dealert
F56S JCW PRO LCI
Onze sponsors