De eerste starterkit is BINNEN!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jeminee wat een hoop stickers, als iemand er nog een over heeft wil ik er nog wel eentje hebben! Doe ik op beide zijruiten een sticker! 

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben ook niet zo'n super geduldig typje. Zeker als ik me ergens aan stoor (lees: mensen die de kruising niet over durven, linksrijdende automobilisten, stoplichten, enzovoorts), dan is het helemaal nul geduld zelfs.
Laat die starterkit maar eens heel gauw komen.
Ik moet zeggen dat je het aardig uithoudt zo met het wachten op je R56!Sid schreef:had ik al eens verteld dat ik heel weinig geduld heb?

Ik ben ook niet zo'n super geduldig typje. Zeker als ik me ergens aan stoor (lees: mensen die de kruising niet over durven, linksrijdende automobilisten, stoplichten, enzovoorts), dan is het helemaal nul geduld zelfs.

Laat die starterkit maar eens heel gauw komen.

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yes, onze sets zijn binnen!! (ze komen uit WUPPERTAL?!
)
Wat ik me wel afvraag:
- waar is dat kleine stickertje met die molen/luidspreker voor?
- in de bijgesloten brief staat `just show your name badge'... daarmee wordt dat pasje met barcode bedoelt, of niet?
Nu nog de stickers plakken en.. Op naar Mini United!!!!

Wat ik me wel afvraag:
- waar is dat kleine stickertje met die molen/luidspreker voor?
- in de bijgesloten brief staat `just show your name badge'... daarmee wordt dat pasje met barcode bedoelt, of niet?
Nu nog de stickers plakken en.. Op naar Mini United!!!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb zojuist m'n starterkit ontvangen!
Nogmaals: sommige mensen hebben 2, 3 of 4 van die kits besteld en hebben dan dus ook 2, 3 of 4 setjes stickers. Ik wil heel graag nog 1 zo'n setje hebben.
Alvast enorm bedankt!

Nogmaals: sommige mensen hebben 2, 3 of 4 van die kits besteld en hebben dan dus ook 2, 3 of 4 setjes stickers. Ik wil heel graag nog 1 zo'n setje hebben.

Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”
Onze sponsors