Mini7benno & Cooperdriver

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Mini7benno & Cooperdriver

17 mei 2007, 18:48

Vandaag om 18.10 uur op de A4 ter hoogte van afslag Delft/Rijswijk.
Wij kwamen terug van een dagje Noordwijk aan Zee en gingen weer richting good old Westland.
Ik weet zeker dat jullie 't waren. Adriaan seinde nog met al z'n knipperlichten toen jullie ons voorbij kwamen scheuren.
Waren jullie 't???
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2007, 19:39

Wij waren het, toevalstreffer.
We waren na een dagje Plaswijkpark in Rotterdam met 2 slapende kinderen een rondje wezen rijden. Het ide ontstond om een pannekoek te eten bij de pannenkoekenboerderij in Leiderdorp. Echter daar stond om 17:15 al een rij voor de deur. Toen maar een drankje gedaan in AC restaurant en op de terugweg kwamen we rond het Clausplein Adriaan en Marchiena tegen (kon niet missen, verlaagde pure silver met hondensticker op de achterruit) Zwaai zwaai enzo en door naar huis om daar maar pannenkoeken te gaan bakken. Komt er uit de rihting Den Haag een Racing Green aan. Ik zeg nog tegen Wendy "let op, daar heb je Sepp en Ester" zie ik dat glimmende hoofd---- Ja hoor. Puur toeval dus.

Allemaal een fijne dag gehad?
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 mei 2007, 08:30

Hahaha...leuk! Ja was een gezellige dag. Het was onverwacht toch harstikke mooi weer, dus dan is het al gauw goed.
De gang zat er trouwens goed in bij jullie :wink:
Afbeelding
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2007, 13:33

Tja, pannekoeken belooft he! Kabaal in de auto van jewelste, "wij willen pannekoeken, wij willen pannekoeken!!"
Dan ga je vanzelf harder rijden.
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 mei 2007, 16:58

Ja, klopt waren wij inderdaad.

Wij ( Ik, Marchiena en Cooper ) waren ook naar Noordwijk geweest, om een strandwandeling met nog 20 andere Bearded Collies (rasnaam v.d. hond) een strandwandeling te maken.
(aan het eind v.d. boulevard richting katwijk mag dat het gehele jaar door)

Sepp, volgens mij zag ik jouw MINI achter Hotel Huis Ter Duin staan ?

Wij zijn daarna wel pannenkoeken wezen eten maar dan in noordwijkerhout.

Op de terugweg zag ik in de verte Benno al aan komen, even ingehouden en toen tot delft mee op gereden.

Zag inderdaad een groene MINI onderweg, ik dacht die haakt wel aan, maar was waarschijnlijk niet snel genoeg :P :wink:
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 mei 2007, 01:28

Wat toevallig allemaal. Toen ik eigenlijk door had dat jullie me links voorbij reden namen jullie min of meer meteen rechts de afslag. Wij nog ff goed kijken of jullie het wel waren en ja hoor geen twijfel mogelijk. Als ik jullie iets eerder had opgemerkt had ik wel ff aan kunnen haken, maar ik reed in de cruise-stand en zat dus ook niet super op te letten :wink:
Afbeelding

Terug naar “MINI Spotting”